Slučajna vožnja u pogrešnu garažu dovodi do posebnog prašnjavog mesta na južnoj francuskoj obali.
Ne sluteći, posmatrač fritsel je ušao kroz pogrešna vrata garaže kada se iznenada našao licem u lice (ako su Aston Martinove oči bile otvorene) sa pravim DB7 iz 1990-ih.
Predstavljen 1994. godine kao naslednik Aston Martina V8, Aston Martin DB7 je postavio ton svim narednim Grand Tourerima ove marke. Čak i novo lansirani DB12 ima iste linije i izgled. Nije uzalud što je DB7 poznat kao jedan od bezvremenskih automobila. U svakom slučaju, bio je popularan, jer sa proizvodnim brojem od više od 7000 automobila, DB7 je najprodavaniji model u istoriji Aston Martina.
Originalni DB7 dobio je 3.2 šestocilindrični motor sa mehaničkim kompresorom koji je sa 340 konjskih snaga i 489 Nm obrtnog momenta mogao da održi korak sa konkurencijom u vidu BMW-a 850Ci i Mercedes-Benz SL 500. Osim jedne stvari: broj cilindara. Tamo gde je SL 500 imao osmocilindar, BMV je čak imao i V12. DB7 je morao da se zadovolji sa Jaguarovim šestocilindričnim motorom. Kasnije su dodani DB7 Vantage i DB7 GT, koji su dobili 5.9 V12 između točkova.
Zanimljiv detalj je da je automobil prvi put primetio 2008. godine, tadašnji spoter stofmeister . Međutim, automobil je tada bio u boljem stanju nego što se čini sada. Nadam se da sledeći će to biti bez "Operi me!" na haubi.
Kliknite na sliku za još slika sa ovog mesta!