Detalji o spotu

Spoter Rogue
Primećen u Amsterdam, Netherlands
Datum 2008-09-16 14:50

De tweede in Amsterdam, wat een vreselijk mooie wagen! Trok ook, terecht, aardig wat bekijks! :)

Tehničke karakteristike

Maksimalna brzina 307 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 4.30 s
Snaga 517 hp
Obrtni momenat 570 Nm @ 5750 rpm
Težina 1695 kg

Komentari za ovaj spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  u 22:56

    En nog bedankt voor het bellen, hij was echt de moeite waard. Er waren inderdaad veel mensen die er even naar omkeken.

    Odgovori

  2. Profile pic
    SPAIN Roberto  -  u 23:10

    'oud' kenteken? dikke spot!

    Odgovori

  3. Profile pic
    menzo2003  -  u 23:12

    die heb ik ook gezine vandaag, uber mooie bak

    Odgovori

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  u 23:39

    @ Appeltje: No problem, jij belt mij ook zo vaak. :)

    Odgovori

  5. Profile pic
    jesseduh  -  u 07:56

    waarom heeft deze nog het oude kenteken?

    Odgovori

  6. Profile pic
    FlorisF  -  u 08:03

    Dik! Had hem gister ook nog in de PC zien staan geweldige bak! Helaas als ik iemand probeer te tippen weet hij het al een paar minuten;)

    Odgovori

  7. Profile pic
    Bart-nega  -  u 08:14

    Tippen mensen mij ook nog :+ ( Appel :+ )

    Odgovori

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Basje  -  u 09:45

    Wat een heerlijke Aston! ^O^

    Odgovori

  9. Profile pic
    mr_martez  -  u 12:39

    prachtige Aston

    Odgovori

  10. Profile pic
    RUBEN-  -  u 13:47

    foto 4 is zeer geslaagd, maar met z'on bak is elke foto geslaagd :d

    Odgovori

  11. Profile pic
    LamboNard12  -  u 15:27

    Heerlijk nummertje 2 voor amsterdam (zoals ook gezegtt in je verhaal!!) Echt lekker^O^:bier:

    Odgovori

  12. Profile pic
    Jesse27  -  u 16:06

    Mooiste auto van het moment:)

    Odgovori

  13. Profile pic
    FlorisF  -  u 17:05

    Bart nega al je even je nummer naar me mailt florisfeilzer@hotmail.com tip ik je voortaan wel;):P

    Odgovori

  14. Profile pic
    TURKEY micheal  -  u 23:02

    wat een BAK^O^

    Odgovori

  15. Profile pic
    Lumowe  -  u 17:42

    Dit was de eerste op Nederlands kenteken, zag hem toen in Eindhoven rijden, komt volgens mij oorspronkelijk ook van Cito Motors Eindhoven.. erg dikk!

    Odgovori

  16. Profile pic
    Carspotter  -  u 09:08

    kijk die gast op foto 1!
    heel ff het gevoel krijgen dat je de eigenaar van zo'n fette bak bent:P

    Odgovori

  17. Profile pic
    NETHERLANDS ...  -  u 17:03

    Wow, wat een wagen! Prachtig!!^O^

    Odgovori

  18. Profile pic
    POLAND Marcie  -  u 20:54

    VET! Zou je me foto 1 en 3 kunnen mailen, thanks! mennohulsen@hotmail.com

    Odgovori

  19. Ovo nije u redu

Još Aston Martin DBS spotovi



Povezane vesti

Glasaj odmah za spot dana