Detalji o spotu

Spoter BMJT-Crew
Primećen u Bennekom, Netherlands
Datum 2009-11-29 16:13

Een DBS spotten is voor velen al een droom, maar er 2 spotten is helemaal een feest. Zeker wanneer 1 van de 2 ook nog in de zeer exclusieve kleur infra-red is. (Brent & Willem)

Tehničke karakteristike

Maksimalna brzina 307 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 4.30 s
Snaga 517 hp
Obrtni momenat 570 Nm @ 5750 rpm
Težina 1695 kg

Komentari za ovaj spot


  1. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  u 17:15

    Heerlijk^O^

    Odgovori

  2. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  u 17:23

    Erg nette platen jongens^O^

    Odgovori

  3. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  u 17:28

    Dik!

    Odgovori

  4. Profile pic
    Papiertje  -  u 17:30

    Goed bezig!:P^O^

    Odgovori

  5. Profile pic
    jespeR!  -  u 17:33

    Jammer dat ik dit dan net weer moet missen..
    Maar wel lekker boys, ik ben trots op jullie.

    Odgovori

  6. Profile pic
    rallyfanaat  -  u 17:44

    weer bij de jahova??

    Odgovori

  7. Profile pic
    Brent  -  u 17:45

    @Rallyfanaat: Ja, bij de Jehova's inderdaad.^O^

    Odgovori

  8. Profile pic
    Drx.94  -  u 17:48

    2 DBS combo's op 2 dagen! :P

    Odgovori

  9. Profile pic
    WoutJan15  -  u 17:48

    heerlijk!^O^ net artikel op FP geweest met 2 DBS'sen:+

    Odgovori

  10. Profile pic
    CitroTjerk  -  u 17:48

    Hoe dik, 2e DBS combo in korte tijd ^O^

    Odgovori

  11. Profile pic
    Henk01  -  u 17:48

    Jehova's?

    Odgovori

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Ferry  -  u 17:50

    Volgens mij zijn deze van 1 eigenaar! ^O^

    Odgovori

  13. Profile pic
    supercarfreaks  -  u 17:50

    mijn lievelingsauto8)7

    Odgovori

  14. Profile pic
    David  -  u 17:51

    Brent, waarom niet even een belletje? :o

    Erg gave kleur!!! ^O^

    Tevens mooie plaatjes!

    Odgovori

  15. Profile pic
    NETHERLANDS BMJT-Crew  -  u 17:52

    (Willem)

    @Henk01

    nogmaals ja;)

    @Ferry

    Dat klopt, en dit zijn niet z'n enige AM's;)

    Odgovori

  16. Profile pic
    Brent  -  u 17:53

    David: Hang jij in Bennekom dan op zondag?:X

    Odgovori

  17. Profile pic
    Robiin!&Yellaby  -  u 18:02

    ^O^ Op de laatste foto, linksboven die vin ik het mooist!
    Puik werk!

    Odgovori

  18. Profile pic
    Mitch.  -  u 18:18

    Waarom weet ik hier niks van?
    Haha was dit weer zo'n leuke verassing?:X
    Wel erg lekkere foto's schatjes.

    Odgovori

  19. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  u 18:19

    Geweldig in deze kleur, netjes heren! ^O^

    Odgovori

  20. Profile pic
    lol  -  u 18:22

    nog een DBS combo? :D

    Odgovori

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  u 18:25

    Weer een DBS combo en dit x nog wel in Nederland! Geweldig heren!^O^

    Odgovori

  22. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  u 20:03

    Alweer een DBS COMBO !! :D:D ^O^ :bier:

    Odgovori

  23. Profile pic
    Wassenaar Crew  -  u 20:35

    en dan ook nog zulke foto's! Geweldig werk jongens!^O^

    Odgovori

  24. Profile pic
    Wassenaar Crew  -  u 20:37

    kunnen jullie mij de bovenste foto's van de 5e foto misschien sturen naar:

    thorry_henry14@hotmail.com

    dankjulliewel alvast^O^

    Odgovori

  25. Profile pic
    Robiin!&Yellaby  -  u 21:00

    En voor mij de linksbovenfoto van de 5de foto!xD

    Jelle.Van.Eetvelde@hotmail.com

    Odgovori

  26. Profile pic
    ALBANIA audi :D  -  u 21:27

    Prachtige foto's!! ^O^^O^

    Odgovori

  27. Profile pic
    Porschefreak944  -  u 21:48

    Heerlijke foto's van een al even heerlijke combo! Terechte Spot van de dag hoor! ^O^

    Odgovori

  28. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  u 22:02

    Prachtige spot!
    Heerlijke platen!
    Kortom zeer terecht SVDD!

    Odgovori

  29. Profile pic
    AUSTRALIA cel  -  u 22:02

    Prachtige kleur!

    Odgovori

  30. Profile pic
    Wassenaar Crew  -  u 22:04

    gefeliciteerd met spot vd dag! en zoals ik al zei; prachtige foto's!^O^

    Odgovori

  31. Profile pic
    aston martin driver  -  u 22:26

    Brent, hoezo niet z'n enige am's ?

    Odgovori

  32. Profile pic
    ninomhe  -  u 22:27

    alle fotos voor mij graag :

    master__nino@hotmail.com

    Odgovori

  33. Profile pic
    NielsW  -  u 22:49

    Mooie combo en supermooie fotos!

    Odgovori

  34. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  u 00:08

    Lang leve de Jehova's :P

    Odgovori

  35. Profile pic
    POLAND Marcie  -  u 01:38

    Staat 'm heel goed dat rood! ^O^

    Odgovori

  36. Profile pic
    NETHERLANDS Erwin  -  u 02:53

    Een DBS spotten is voor velen een droom? Je maakt zeker een grapje... En DBS hebben, dat is pas een droom.

    Odgovori

  37. Profile pic
    Brent  -  u 05:54

    @ Aston Martin Driver: Ten eerste vertelde Willem het. Maar uit wel ingelichte bronnen hebben wij dit gehoord. :+

    @ Erwin: Zoals je zelf aangeeft is de droom van het hebben groter dan van het spotten. Maar desalniettemin is het al gaaf genoeg om er 1 voor je lens te mogen krijgen, laat staan 2.

    Odgovori

  38. Profile pic
    Kempie  -  u 07:51

    Werk in Bennekom,kom elke dag langs dit parkeerterrein en heb niets gezien !!!!
    Topspot jongens, thanks voor plaatsen.

    Odgovori

  39. Profile pic
    lucas343  -  u 08:42

    wow:tong:supervet^O^:bier:

    Odgovori

  40. Profile pic
    ThoMaster  -  u 10:23

    Super vette spot en erg nette foto's!^O^:bier:

    Odgovori

  41. Profile pic
    aston martin driver  -  u 11:17

    Steve Mclaren: dit forum is bedoeld om reacties te geven op de spots van auto's, niet om vooroordelen te spuien. zeker als je niet met kennis van zaken spreekt ! Beperk je commentaar dus tot de foto's svp.

    Odgovori

  42. Profile pic
    Brent  -  u 16:27

    @ Aston Martin Driver: Steve heeft gewoon last van jaloezie. Jammer om zo'n reactie te plaatsen inderdaad.8)7

    Odgovori

  43. Profile pic
    LucianB  -  u 16:28

    Prachtige foto's! Voor mij de rode graag :bier:

    Odgovori

  44. Profile pic
    Joop  -  u 21:14

    Trouwens ook lekkere platen!

    Odgovori

  45. Profile pic
    (Y)  -  u 21:16

    Kan niet beter qua foto's en de combo natuurlijk!

    Odgovori

  46. Profile pic
    Error loading username.  -  u 21:18

    Mooie foto's!.
    De laatste tijd ik hou jullie nu een beetje in de gaten de en jullie houden de kwaliteit op Autogespot hoog.
    Proficiat ook met de spot van de dag het is verdiend.

    Odgovori

  47. Profile pic
    Miimii  -  u 21:19

    Lekker hoor!

    Odgovori

  48. Profile pic
    CODMW2  -  u 21:20

    Mooie combo en heerlijke foto's!

    Odgovori

  49. Profile pic
    NETHERLANDS Gert-Jan  -  u 15:49

    Wat een geweldige wagen!:bier:

    Odgovori

  50. Profile pic
    BELGIUM C3DRIC  -  u 21:03

    Heerlijk, zowel de foto's als de auto :)

    Odgovori

  51. Profile pic
    NETHERLANDS Wouter46  -  u 10:25

    Prachtig!

    Odgovori

  52. Profile pic
    AerTho  -  u 12:34

    zo dik die 2. omg

    Odgovori

  53. Profile pic
    ALBANIA fena  -  u 17:31

    Zijn ook van dezelfde eigenaar.^O^

    Odgovori

  54. Ovo nije u redu

Još Aston Martin DBS spotovi



Povezane vesti

Glasaj odmah za spot dana