Sezona propusnica je još uvek na čekanju nekoliko meseci, ali neke rute, kao što je Julierpass, ostaju otvorene tokom cele godine - pod uslovom da imate vozilo sa pogonom na sva četiri točka ili lance za sneg u slučaju velikih snežnih padavina. Na sreću, ovaj Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce Roadster dolazi opremljen pogonom na sva četiri točka, a sa suvim putevima, to je bila savršena prilika da uživate u alpskom pejzažu koji oduzima dah.
Planine su bile prekrivene snegom, nebo je bilo blistavo plavo, a sunce je sijalo jednako jako kao i zapanjujuća žuta boja ovog italijanskog remek-dela. Međutim, jasno je da je ovaj Aventador prošao kroz svoje korake - njegova zemlja prekrivena karoserija priča priču o automobilu koji je pravilno vožen, što je upravo ono što volimo da vidimo.
Istorija Julierpassa
Julierpass je jedan od najstarijih planinskih prelaza u Švajcarskoj, koji povezuje dolinu Engadin sa centralnim Graubindenom. Smešten na nadmorskoj visini od 2.284 metra, prevoj je vekovima bio važan tranzitni put, koji datira još iz Rimskog carstva. Bio je deo strateške mreže puteva koji su olakšavali trgovinu i vojno kretanje kroz Alpe, sa ostacima drevnih rimskih prekretnica koje su još uvek vidljive duž rute.
Tokom srednjeg veka, Julierpass je ostao ključna veza između severne i južne Evrope, koju su koristili trgovci, hodočasnici i putnici koji su tražili prolaz kroz neravni teren. Za razliku od nekih drugih prelaza na velikim visinama, bio je manje podložan lavinama, što ga čini relativno pouzdanom rutom tokom cele godine čak iu oštrim zimama.
U moderno doba, Julierpass nastavlja da služi kao vitalna veza i za putnike i turiste, nudeći neka od najslikovitijih doživljaja vožnje u Alpima. Dobro održavan put vijuga kroz dramatične pejzaže, što ga čini omiljenim među ljubiteljima automobila i motociklista. Bez obzira da li je prekriven snegom ili uživajući u letnjem suncu, Julierpass ostaje svedočanstvo bogate istorije Švajcarske i prirodne lepote koja oduzima dah.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!