Cap d'Aj u Francuskoj je upravo postao pozornica za bronzani obračun između dva trenutno najpopularnija V12 modela, potpuno novog Ferarija 12Cilindri i Lamborginijevog vodećeg modela Revuelto. Oba su primećena u zapanjujućim, istaknutim specifikacijama, završena u upečatljivim bronzanim nijansama, i oba su privukla ozbiljnu pažnju.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Počnimo sa Ferarijem 12Cilindri, i to ne bilo kojim 12Cilindri, već onim u vlasništvu nikoga drugog do shmee150 . Završen u Oro Chiaro boji, nije samo prelepe boje, već ima duboke korene u istoriji Ferarija. Samo 16 Ferarija 365 GTB/4 Daytona je ikada napustilo fabriku u Oro Chiaro-u, a Tim je odlučio da to nasleđe unese u moderno doba sa svojim 12Cilindri-jem. I apsolutno funkcioniše.
Sam 12Cilindri je moderan klimanje glavom Daytoni, sa jasnom dizajnerskom inspiracijom, posebno tom crnom prednjom pregradom i dugom, tečnom GT siluetom. Ali ofarban u Oro Chiaro boju? Transformiše automobil. Moram priznati, moj prvi utisak o 12Cilindri-ju nije bio najuzbudljiviji, ali kada sam ga video u ovoj specifikaciji, potpuno sam promenio mišljenje. Elegantan je, retro i smeo u isto vreme. Svaka čast Timu što je izabrao jednu od istorijski najbogatijih i vizuelno najsavršenijih specifikacija koje postoje.
A evo i jedne lude slučajnosti za fanove Ferarija: pre nego što se pojavio u Kap d'Aju, Timov 12Cilindri je prvi put primećen u Monaku, istom mestu gde se, 2016. godine, pojavio jedini Oro Chiaro 365 GTB/4 Daytona ikada primećen na našem sajtu. Tako je, i vintage i moderni Oro Chiaro Ferari su prvi put viđeni u Monaku. Koliko je to kul?
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Takođe vredi istaći suptilnu, ali značajnu referencu na Timovu automobilsku istoriju, registarsku tablicu. Njegov 12Cilindri nosi tablicu „SH12 MEE“, što se savršeno vraća na ovaj V12 Ferari. „12“ se ne samo povezuje sa imenom 12Cilindri, već i ističe slavno 12-cilindrično srce automobila. Dugogodišnji pratioci će prepoznati ovu tablicu sa Timovog McLaren Senna, gde je živela dosta dugo. Čak i pre Senna, bila je na drugoj mašini sa V12 motorom, njegovom Aston Martin Vanquish Volante Carbon Black Edition iz 2015. godine. Dakle, ovo je trenutak da se zaokruži krug da se „SH12 MEE“ vrati na V12 automobil gde zaista pripada.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Sada, hajde da se pozabavimo drugim slonom u sobi... ili bismo mogli reći, bikom?
U Kap d'Aju je takođe primećen Lamborgini Revuelto, vodeći model sa V12 hibridom, sa slično upečatljivom bronzanom završnom obradom, Bronzo Zante. Baš kao i Ferari, ovaj Revuelto izgleda apsolutno ubitačno u bronzanoj boji. To je osvežavajuća promena u odnosu na tipične svetlujuće zelene, nevidljive sive i mat crne boje na koje smo navikli na modernim Lamborginima. I zanimljiva činjenica je da je upravo ovaj automobil prvi put primećen u Monaku, nastavljajući temu bronze u Monaku.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Iako Bronzo Zante nije jedina bronza koju smo videli na Revueltu, definitivno je jedna od najupečatljivijih. Bio je tu jedan tamni mat bronzani primerak iz Velike Britanije, toliko dubok da je izgledao gotovo sivo dok ga svetlost nije obasjala, i još jedan mat bronzani iz Švajcarske. Jasno je da je bronza potcenjen izbor koji zaista funkcioniše na ovoj smeloj platformi.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Da rezimiramo: bilo da je u pitanju bezvremenski Ferari 365 GTB/4 Daytona, retro-futuristički 12Cilindri ili naučnofantastični lovac Revuelto, svi izgledaju fenomenalno u bronzi. Svaki to izvodi na svoj način, ali za mene? Najistaknutiji je 12Cilindri u Oro Chiaro boji. Ta specifikacija jednostavno deluje drugačije, istorijska, smela i prelepo izvedena.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!


