Bugatijevo poslednje remek-delo: Oproštaj od nasleđa V16

  • Roshu
  • 2023-12-15 19:30
  • 7
  • 0

Bugatijevo poslednje remek-delo: Oproštaj od nasleđa V16

Izvanredan nalaz je napravio akphotography8888 u Haldenslebenu u Nemačkoj. Otkrio je da je najnoviji Bugatti, V16 Mistral, podvrgnut nekim testiranjima.

Ovo je nažalost poslednji V16 Bugatti koji je ikada proizveden, ali cool stvar u vezi sa njim je to što je to varijanta sa otvorenim krovom. Iako je Mistral izveden iz Chirona, nikada neće postojati pravi Chiron "Grand Sport" kao što je Veyron Grand Sport, koji je bio roadster varijanta Veyrona. Ipak, Mistral je divno umetničko delo i sigurno odlično ispraćaj za V16 motor.

V16 će ​​sigurno nedostajati, ali prema insajderima, neće biti potpuno električni automobil koji prati, što je zapravo veoma dobra vest. Logično, Mistral je i poslednji automobil baziran na Chironu. Do sada smo imali Chiron, Chiron Sport, Chiron Pur Sport, Chiron Super Sport, Divo, Centodieci, La Voiture Noire i Bolide, koji su svi koristili Chiron kao osnovu. Ali hajde da pogledamo bliže Mistral:

Od predstavljanja Veyron-a 2005. godine, V16 motor je kucalo srce svakog Bugattija. Drumski automobil koji zaključuje eru motora V16 uvek je trebalo da bude nešto posebno: ekskluzivan, elegantan i moćan. Mora da bude najbolji u svojoj vrsti. To je V16 Mistral: vrhunski roudster. Za tako impresivan i značajan automobil, veliki akcenat je stavljen na značku koju treba da nosi. Roadster je mnogo više od obične evolucije Chirona; bilo mu je potrebno ime povezano sa slobodom, elegancijom i brzinom. Inspiracija je došla sa Mistrala, snažnog vetra koji je duvao iz doline Rone preko šik gradova Francuske rivijere do Mediterana.

V16 Mistral je zasnovan na definitivnoj verziji motora V16 od 1.600 KS, koji je prvi put korišćen u Chiron Super Sport 300+ i nudi performanse kao nijedan drugi otvoreni automobil do sada. U svom dizajnu i tehnologiji, potpuno je skrojen; postojeći monokok nije jednostavno odsečen iznad A-stubova da bi se napravio prostor za novi otvoreni dizajn, već je revidiran i redizajniran kako bi se stvorila zaobljenija silueta bez ugrožavanja performansi. Biće proizvedeno samo 99 jedinica Bugatti V16 Mistral, po ceni od 5 miliona evra, a isporuke bi trebalo da počnu 2024. Cela proizvodnja V16 Mistrala je već rasprodata, što nije iznenađujuće.

V16 Mistral primećen u Nemačkoj je, naravno, još uvek u veoma primitivnom obliku. Na primer, čini se da su rešetke za usisnike vazduha bile jednostavno improvizovane. Takođe, čini se da farovi nisu konačni, kao ni točkovi, jer su to testni točkovi koji su još uvek izvedeni iz Chiron-a i već su bili montirani na svaki test automobil.



Bugatijevo poslednje remek-delo: Oproštaj od nasleđa V16Kliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak