Ferrari predstavlja novi Ferrari SF90XX Stradale, koji je ekstremna verzija SF90 Stradale. Čitajte dalje da biste saznali prve detalje o ovom automobilu:
Kao što je Ferrari već najavio, predstavili su novu verziju SF90 Stradale. Pored potpuno ludog dizajna, došlo je i do značajnog tehnološkog napretka.
SF90 Stradale je već bio ludo moćan automobil, ali Ferrari je morao da ispita svaki detalj i poboljša ga kako bi bio još bolji.
Jedna stvar koja vam odmah upada u oči je prepoznatljiv i prilično netipičan zadnji spojler za Ferrari. Ferrari već neko vreme ne postavlja fiksne zadnje spojlere na svoje automobile. Ali ovde je sve drugačije. Prednji deo je takođe postao agresivniji, a tu su i razni novi usisnici vazduha. Zadnja svetla su potpuno drugačija od onih kod SF90 Stradale, jer imaju uvučeno osvetljenje. Biće zatvorena verzija kao i spider verzija XX.
Već smo upoznati sa XX programom iz različitih Ferrarija kao što su FXX Evo, 599XX, FXX K ili FXX-K EVO. Međutim, postoji značajna razlika sa SF90 XX: može se legalno registrovati za upotrebu na putevima!
Kao što je ranije pomenuto, došlo je i do tehnološkog napretka. Pored povećane sile pritiska, aerodinamičke revizije poboljšavaju protok hladnog vazduha u novo dizajnirane radijatore, omogućavajući Ferrariju da oslobodi dodatnih 30 konjskih snaga u poređenju sa regularnim SF90. Ovo poboljšanje se distribuira kao povećanje od 17 konjskih snaga od 4,0 litarskog twinturbo V8 motora i povećanje od 13 konjskih snaga od elektromotora, što rezultira ukupnom snagom od 1016 konjskih snaga i 593 lb ft obrtnog momenta. Motori imaju novi „Ektraboost“ sistem izveden iz Ferarijevog programa Formule 1, koji isporučuje svoju punu snagu za kratke navale ubrzanja.