Ikonična kombinacija u podzemnom lavirintu u Monaku

  • Roshu
  • 2024-03-14 22:30
  • 3
  • 0

Ikonična kombinacija u podzemnom lavirintu u Monaku

Monako je najmnogoljudnija zemlja na svetu i jedna od zemalja sa najvećim brojem automobila po osobi. Pod zemljom, zemlja ima gigantsku mrežu tunela i parking garaža. Možete da lutate u njemu satima i ako budete imali sreće naići ćete na ove vrste vanzemaljaca.

Najbizarniji hiperautomobili mogu se naći u garažama ispod Monaka. Ali opet, gde? Ako hodate kroz zemlju, svuda ćete naići na vrata ili stepenice do garaže. Bentli može samo da dođe sa najuže kapije. Čak i ako niste mogli jasno da vidite da je tamo garaža. Ako nije garaža, to je stepenište ili lift koji vas vodi kroz zemlju do vašeg odredišta više ili niže. Monako je praktično najmanja država na svetu, ali u njoj se možete izgubiti ako izađete van turističkih okruga! A kada idete u lov iz garaže, sve je prilično slično.

Nažalost, u uvodu nismo mogli da kažemo da je Monako zemlja sa najvećim brojem automobila po osobi, jer ta čast pripada San Marinu. Takođe veoma bogata patuljasta država koja ima mnogo veza sa jedinom susednom državom. Monako je mnogo manji i mnogo bogatiji od San Marina. Činjenica da je broj automobila po osobi nešto manji verovatno će imati veze sa prostorom. Što se tiče saobraćaja, to je katastrofa u Monaku: previše tesno i zauzeto. Dobro, stižete na odredište za dva kilometra, jer zemlja više nije.

Već smo znali da u garažama ima mnogo toga da se nađe, ali ovaj duo je veoma poseban. U očima mnogih ljudi, gledamo u najslavniji model oba brenda: Ferrari F40 i Porsche Carrera GT. Ferrari F40 je bio poslednji Ferari sa kojim je Enco još uvek bio uključen. On je već umro u vreme lansiranja. Bio je naslednik 288 GTO i jedan od prvih automobila sa turbo motorom. 2,9 litarski biturbo V8 proizvodio je 478 KS. Mogli biste doći do stotke za 4,7 sekundi da imate svoje veštine u redu. F40 je napravljen da proslavi Ferarijevu četrdesetu godišnjicu, a ikona je po svom dizajnu. U početku je bio strogo ograničen, ali zbog svoje nezapamćene popularnosti pri lansiranju, na kraju je između 1987. i 1992. godine napravljeno 1315 primeraka. Tako da ih nema ni tako malo u opticaju, ali je i vrednost poslednjih godina otišla do vrha. . Prosečna kopija će vas sada koštati između 1,5 i 3,5 miliona evra.

To je mnogo više od ikone pored: Porsche Carrera GT. Ovaj je ikoničan zbog svoje konfiguracije i dizajna. Ručni hiperautomobil sa krovnom pločom koja se može ukloniti i atmosferskim V10. Taj V10 od 5,7 litara isporučuje 612 KS bez turbo motora i možete postići 0-100 za 3,9 sekundi ako se ne srušite tokom sprinta. Dosta CGT-ova se srušilo, jer je to jedan od najlukavijih i najopasnijih automobila za vožnju. Postoji čak i slavna ličnost koju je ubio ovaj automobil: Pol Voker. Maksimalna brzina je 330 km/h. Između 2004. i 2006. godine izgrađeno je 1270 jedinica. Dosta ih se srušilo, ali ih je sigurno ostalo više od hiljadu. Prosečna kopija sada košta 1,3 miliona, ali više svakako nije izuzetak.

Dakle, ova kombinacija vredi najmanje tri miliona, ali na kraju se radi o dva potpuno različita i jedinstvena hiperautomobila. Stoga neće biti iznenađenje da je ovaj spot osvojio mesto dana. Poslednja činjenica: Vidite da spot datira iz 2022. godine po nalepnicama na poleđini registarske tablice. Ove nalepnice ćete dobiti kada se porez ponovo plati za tu godinu. Naravno, to nikada ne može biti mnogo, jer je to Monako. Ipak, te nalepnice monaškim vlastima olakšavaju sprovođenje.

Ikonična kombinacija u podzemnom lavirintu u MonakuKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana