Da li je Testarossa imao V-motor ili ravni motor?

  • Roshu
  • 2023-11-03 15:30
  • 6
  • 0

Da li je Testarossa imao V-motor ili ravni motor?

Nedavno smo imali zadovoljstvo da se divimo belom Ferrari Testarossi, a sada predstavljamo srebrni koji izgleda jednako lepo i bezvremensko. Testarossa je automobil koji volite ili ne volite, ali zadivljujući primer može učiniti da srce svakog entuzijasta ubrza. To je zato što je Testarossa bio zaista jedinstven među automobilima svog vremena, a postoje neke zanimljive činjenice koje možda niste znali.

Testarossa je poznata po svom upečatljivom dizajnu sa onim karakterističnim bočnim usisnicima vazduha koji su mu dali ime. „Testarosa“ na italijanskom znači „crvena glava“, što se odnosi na crvene poklopce ventila njegovog 12-cilindarskog motora. Testarossu je pokretao 4,9-litarski motor sa 12 cilindara, koji je proizvodio približno 390 konjskih snaga. Ovaj motor je omogućio automobilu da ubrza od 0 do 100 km/h za oko 5,3 sekunde i dostigne maksimalnu brzinu od oko 290 km/h. Ako ste mislili da Testarossa ima običan V12 motor, prevarili biste se. Cilindri su postavljeni pod uglom od 180°. Na primer, Porsche takođe koristi ugao od 180° za svih šest cilindara, nazivajući ga bokser motorom. Kod bokser motora, klipnjače dva suprotna cilindra dele zglob radilice koji je pomeren za 180°. Dva klipa se kreću u suprotnim smerovima i ostaju u istoj poziciji, ali ogledaju se, na primer, oba u gornjoj mrtvoj tački. Međutim, uprkos uglu od 180°, Testarossin motor nije bokser motor. Tehnički je to V-motor od 180°, jer klipnjače dva suprotna klipa dele po jedan zglob radilice. Ima dve bregaste osovine iznad glave po glavi cilindra i mehaničko K-Jetronic ubrizgavanje goriva.
Testarossa je bila opremljena 5-stepenim manuelnim menjačem, koji je pružao preciznu kontrolu i sportsko iskustvo vožnje.

Unutar Testarosse ćete pronaći luksuzan enterijer sa visokokvalitetnim materijalima i odličnom izradom. Ovaj Ferari je imao dva putnika i imao je relativno udobna sedišta. Testarosa je stekla značajnu slavu 1980-ih i 1990-ih, pojavljujući se u brojnim filmovima i TV emisijama, uključujući "Miami Vice", što je doprinelo njihovoj popularnosti. Zbog svoje retkosti i statusa ikone, Ferrari Testarossa je sada poželjan kolekcionarski predmet, sa dobro očuvanim primercima koji postižu visoke cene na tržištu klasičnih automobila. Dobro očuvan komad može da košta i četvrt miliona.
Ovaj prelep primerak je obojen srebrom, bojom koja se retko viđa. Štaviše, unutrašnjost ovog zadivljujućeg primerka ukrašena je crvenom bojom, dodajući dodatni dodir ekskluzivnosti.


Da li je Testarossa imao V-motor ili ravni motor?Kliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak