Klasični Ferrari pokazuje Monaku da postoji nešto više od modernih sportskih automobila

  • Roshu
  • 2023-09-02 11:00
  • 2
  • 0

Klasični Ferrari pokazuje Monaku da postoji nešto više od modernih sportskih automobila

Godine 1967. Ferrari je proizveo samo četiri jedinice svog revolucionarnog sportskog prototipa 330 P4. Ovi automobili su dizajnirani za takmičenje u Svetskom prvenstvu u sportskim automobilima i da izazovu Ford GT40 na prestižnoj trci 24 sata Le Mana. 330 P4 je imao najsavremeniji V12 motor od 4 litara sa ubrizgavanjem goriva na sredini, sposoban da proizvede impresivnih 450 KS. Značajno je da je ostvario istorijsku pobjedu rezultatom 1-2-3 na 24 sata Dejtone i osigurao još jedan trijumf na 1.000 kilometara Monce tokom iste godine.

Premotavamo u današnje vreme, Bob Norwood, stručnjak za Ferari iz Rokvola u Teksasu, započeo je ambiciozan projekat. Počeo je da stvara pedantne rekreacije ovog legendarnog Ferarija, ugrađujući moderne Ferrari komponente pogona. Nazvan "P4 od strane Norvooda", ova rekreacija verno prenosi suštinu kultnog 330 P4, nudeći ljubiteljima starih automobila bezvremensku privlačnost i sofisticiranost klasičnog automobila. Pored toga, garantuje pouzdanost savremenog pogonskog sklopa, osiguravajući više trenutaka užitka u vožnji.

Konstruisan 2016. godine, ovaj Norwood P4 je mukotrpno napravljen sa svemirskim okvirom od cevastog čelika i ručno izrađenim aluminijumskim kućištem. ⚒ Ova kombinacija rezultira upečatljivom replikom Ferrarija 330 P4, sa međuosovinskim rastojanjem od 2'591 milimetara i impresivno niskom ukupnom visinom od samo 991 milimetar. Ispod njegove zadnje karoserije obložene aluminijumom krije se moćan 5,7 litarski V12 motor koji potiče iz Ferrarija 575 Maranello. Uz pomoć Motec ECU-a, ovaj motor isporučuje impresivnu snagu od 610 KS i 780 Nm obrtnog momenta.

Prenos ove značajne snage na put je Porsche G50 5-brzinski menjač. Sa težinom od samo 860 kilograma, Norwood P4 postiže brz sprint od 0-100 km/h za samo 4 sekunde. Dalje demonstrira svoje sposobnosti performansi završavajući trčanje od četvrt milje brzinom od 201 km/h. Da bi upotpunio svoje impresivne performanse, Norwood P4 ima diferencijal sa ograničenim proklizavanjem od 3,44, rezervoar za gorivo od nerđajućeg čelika i disk kočnice od 305 milimetara opremljene Vilvood čeljustima sa 4 klipa. Trakcija je optimizovana upotrebom Technomagnisia točkova od 381 milimetara umotanih u Dunlop gume.

Nedavno je ovo izuzetno vozilo čak primećeno kako krstari ulicama Monaka, odajući počast njegovoj legendarnoj istoriji i zadivljujućim modernim adaptacijama.

Klasični Ferrari pokazuje Monaku da postoji nešto više od modernih sportskih automobilaKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak