Novi Chiron Super Sport pojavljuje se u Londonu

  • Roshu
  • 2023-08-08 14:00
  • 4
  • 0

Novi Chiron Super Sport pojavljuje se u Londonu

Usred užurbanih ulica Londona, otkrio se uređaj koji oduzima dah. Reč je o prelepom Chiron Supersport-u, koji je ofarban u crno, dok je njegova unutrašnjost ukrašena zadivljujućom nijansom narandžaste boje.

Leto u Londonu donosi mnoga posebna mesta, baš kao i ovaj Supersport. Supersport je tehničko remek-delo. Za one koji nisu samo fascinirani dizajnom superbolida već i zainteresovani za tehnologiju, prikupio sam neke zanimljive činjenice za vas...

Bugatti je temeljno revidirao 8,0-litarski V16 motor za Chiron Super Sport, povećavši njegovu snagu za 100 KS na 1.176 kW/1.600 KS. Istovremeno, težina vozila je smanjena za još 23 kilograma. Inženjeri su izvršili modifikacije turbopunjača, uljne pumpe, glave cilindra sa pogonom ventila, kao i menjača i kvačila. Broj obrtaja motora je podignut za 300 na maksimalnih 7.100 obrtaja u minuti, što je primetno povećalo agilnost. Sada je 1.600 Nm obrtnog momenta dostupno između 2.000 i 7.000 o/min, u poređenju sa prethodnim ograničenjem od 6.000 o/min.
Zahvaljujući poboljšanim performansama sa većim turbo punjačima sa efikasnijim točkovima kompresora, sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom prelazi iz šeste u sedmu brzinu pri punom gasu i maksimalnoj brzini od 403 km/h. Chiron Super Sport ubrzava od 0 do 200 km/h za 5,8 sekundi i dostiže 300 km/h za 12,1 sekundu. Bugatti Chiron Super Sport ubrzava sedam posto brže od 0 do 400 km/h od običnog Chirona. Sedma brzina ima 3,6 odsto duži odnos.
Da bi se postiglo besprekorno ubrzanje pri punom gasu, pritisak pojačanja mora da ostane blizu maksimuma dok hipersportski automobil dobija na zamahu i postiže svoju optimalnu brzinu. Tokom promene stepena prenosa, pritisak nakratko pada za samo 0,3 sekunde, a zatim se brzo vraća na puni pritisak prednapona od 2,8 bara da bi napunio V16 motor Chiron Super Sporta.

Novi Chiron Super Sport pojavljuje se u LondonuKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak