Prvi put je ovaj Koenigsegg Regera primećen van Monaka.

  • Roshu
  • 2023-07-25 22:35
  • 5
  • 0

Prvi put je ovaj Koenigsegg Regera primećen van Monaka.

Ovaj Koenigsegg Regera nam je već poznat iz Monaka, ali ovoga puta nije viđen u Monaku.

Meb_instacar je imao sreću da uoči ovaj veličanstveni komad izvan Monaka. Uostalom, čak ni Adrijan Sutil ne može da provede celu godinu u Monaku.

Koenigsegg Regera je opremljen hibridnim pogonom koji proizvodi neverovatnu ukupnu snagu od preko 1.500 konjskih snaga. Ovo se postiže kombinacijom 5,0-litarskog V8 motora sa tri elektromotora. Regera ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 2,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od preko 400 km/h. Koenigsegg Regera ima jedinstveni pogonski sistem pod nazivom „Direktna vožnja“. Umesto konvencionalnog menjača, Regerin motor je direktno povezan sa zadnjim točkovima. Ovo eliminiše potrebu za tradicionalnim menjačem i pruža besprekorno i neprekidno iskustvo ubrzanja. Regera ima tri elektromotora visokih performansi koje pokreće moćna litijum-jonska baterija. Ovi elektromotori pomažu motoru sa unutrašnjim sagorevanjem i obezbeđuju dodatnu snagu i obrtni moment. Regera takođe može da vozi u čisto električnom režimu i da postigne ograničen domet bez upotrebe motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

Aerodinamički dizajn Koenigsegg Regera igra ključnu ulogu u njegovim performansama. Vozilo sadrži aktivne aerodinamičke elemente, kao što je prilagodljivi sistem zadnjeg krila koji se automatski prilagođava uslovima vožnje kako bi smanjio otpor vazduha i poboljšao stabilnost. Iako je fokus Regere na performansama i brzini, ona i dalje nudi luksuzan enterijer. Fini materijali, visokokvalitetna izrada i napredne tehnologije stvaraju udobno i privlačno iskustvo vožnje. Slično drugim modelima Koenigsegg, Regera je dostupna u izuzetno ograničenom izdanju. Biće proizvedeno samo 80 jedinica Regere, što ga čini izuzetno retkim i ekskluzivnim vozilom.

Prvi put je ovaj Koenigsegg Regera primećen van Monaka.Kliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak