Srebrni 918 sa Martini trkačkim dizajnom

  • Roshu
  • 2023-07-20 13:00
  • 2
  • 0

Srebrni 918 sa Martini trkačkim dizajnom

Ovaj Porsche 918 primećen je više puta u Minhenu i Beogradu. Međutim, nedavno je ovaj automobil viđen pored 812 GTS u Minhenu.

Porsche 918 Spyder pokreće hibridni pogon koji se sastoji od 4,6-litarskog V8 benzinskog motora i dva električna motora. Kombinovana izlazna snaga je 887 konjskih snaga, omogućavajući ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 2,6 sekundi. Maksimalna brzina je impresivnih 345 km/h. 918 Spyder je plug-in hibridno vozilo koje kombinuje prednosti motora sa unutrašnjim sagorevanjem visokih performansi sa efikasnošću i ekološkom prihvatljivošću električnih motora. Dva elektromotora pomažu motoru sa unutrašnjim sagorevanjem i obezbeđuju čisto električni domet do 31 kilometar. U 2013. godini, Porsche 918 Spyder je postigao impresivno vreme kruga od 6 minuta i 57 sekundi na čuvenoj Nürburgring Nordschleife. Ovo je postavilo novi rekord za ulične automobile za proizvodnju, naglašavajući njegove izuzetne performanse i dinamiku vozila. Da bi se smanjila težina i maksimizirale performanse, 918 Spyder je opremljen brojnim laganim materijalima kao što su konstrukcije od ugljeničnih vlakana i magnezijuma. Kao rezultat toga, vozilo je teško samo oko 1.640 kilograma, što je izuzetno malo za hibridni superautomobil.

Porsche je proizveo 918 Spyder kao strogo ograničen model, sa ukupno proizvedenih samo 918 jedinica. Ekskluzivnost i retkost ovog vozila čine ga veoma traženim kolekcionarskim predmetom i simbolom Porscheovog inženjerskog umeća. Martini je započeo blisku saradnju sa Porscheom u motosportu 1960-ih. Prepoznatljiva Martini trkački dizajn sa karakterističnim plavim i crvenim prugama krasila je mnoge Porsche trkačke automobile, uključujući legendarne modele kao što su Porsche 917, Porsche 935 i Porsche 936. Ovo partnerstvo je pomoglo da se brendovi Martini i Porsche neizbrisivo povežu. Tokom 1970-ih i 1980-ih, Martini-Porsche tim je postigao brojne uspehe u motosportu. Među njima su značajne bile Porsche-ova pobeda sa Porsche-om 917K u dizajnu Martinija na 24 sata Le Mana 1971. i pobeda na Svetskom prvenstvu u sportskim automobilima 1976. i 1977. sa Martini-Porsche 936. Martini livreja se etablirala kao kultni dizajn u svetu automobila i sada je simbol trkačke istorije i elegancije. Kombinacija klasične Martini šeme boja i aerodinamičnih oblika Porsche vozila rezultirala je prepoznatljivom estetikom koja podjednako oduševljava fanove i entuzijaste.

Ogromna većina Porschea 918 sa Martini dizajnom ima belu spoljašnjost, zbog čega je izuzetno retko videti srebrni 918.

Kliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak