Izvanredna kombinacija boja na 812 Competizione Aperta

  • Roshu
  • 2023-08-03 18:00
  • 3
  • 0

Izvanredna kombinacija boja na 812 Competizione Aperta

812 Competizione Aperta je veoma kul auto. Isporuke su u punom jeku i često se primećuju. Ovaj poseban je prilično poseban i lepo konfigurisan.

Prilično jedinstvena kombinacija boja može se videti na ovom Ferrari 812 Competizione Aperta. Bela u kombinaciji sa žutom je prilično neuobičajena, iako izgleda prilično cool.


Ferrari 812 Competizione Aperta može se pohvaliti najuzbudljivijim V12 motorom u automobilskom svetu, zasnovanom na višestruko nagrađivanom motoru 812 Superfast. Rezultat je atmosferski motor sa 830 KS, koji kombinuje impresivne performanse sa snagom naelektrisanja i nepogrešivim zvučnim zapisom koji Ferrari V12 puristi dobro poznaju. Da bi se povećala snaga motora, koji deli istu zapreminu od 6,5 litara kao i V12 modela 812 Superfast, nekoliko oblasti je značajno redizajnirano kako bi se postigao novi rekord uz optimizaciju dinamike tečnosti i sagorevanja usisnog sistema i smanjenje unutrašnjeg trenja. Maksimalna granica broja obrtaja je sada 9.500 obrtaja u minuti, pružajući osećaj progresivne i neograničene snage i ubrzanja, praćene rastućim krešendom isporuke obrtnog momenta. Ovo dostignuće je omogućeno pažljivim redizajniranjem ključnih komponenti motora kao što su klipnjače, klipovi, radilica i ventil. Titanijumske klipnjače su 40% lakše od čeličnih, a istovremeno zadržavaju istu mehaničku čvrstoću. Štaviše, klipni klinovi su obloženi ugljenikom sličnim dijamantu (DLC) kako bi se smanjilo trenje, pozitivno utičući na performanse, efikasnost goriva i habanje. Ove modifikacije su kombinovane sa novo izbalansiranom radilicom, koja je takođe 3% lakša od prethodne verzije. Međutim, najznačajnija poboljšanja leže u sistemu ventila i glavama cilindara, od kojih su oba potpuno redizajnirana. Bregaste osovine (sada presvučene DLC-om) deluju na vretene ventila preko čeličnih držača prstiju obloženih DLC-om, proizašlih iz Ferrari-jevog F1 iskustva i posebno razvijenih za ovaj motor da bi ponudio veći profil podizanja.

Da bi se obezbedilo pravilno disanje motora u čitavom opsegu obrtaja, usisni sistem je redizajniran: i usisna grana i plenum su sada kompaktniji kako bi se smanjila ukupna dužina kanala i isporučila više snage pri visokim obrtajima. U isto vreme, kriva obrtnog momenta pri svim brzinama motora je optimizovana kroz sistem usisnih kanala sa promenljivom geometrijom. Ovo omogućava kontinuirano podešavanje dužine usisnog trakta, prilagođavajući ga sekvenci paljenja kako bi se maksimiziralo dinamičko punjenje u cilindru. Rezultat je motor koji se vrti do svoje granice sa ogromnom brzinom, bez pada prema crvenoj liniji.
Da bi smanjili trenje i mehaničke gubitke, čime su poboljšali ukupnu efikasnost motora, inženjeri su razvili novu pumpu za ulje promenljive zapremine koja kontinuirano podešava pritisak ulja u radnom opsegu motora. Još jedna važna tačka koju treba istaći je upotreba manje viskoznog ulja (Shell Helix 5W40) u poređenju sa prethodnim V12 motorima i poboljšanje protoka kroz ceo karter za ulje.
Izvanredna kombinacija boja na 812 Competizione ApertaKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak