Jedinstvena retkost se može videti na Grosglockneru

  • Roshu
  • 2023-08-09 14:00
  • 2
  • 0

Jedinstvena retkost se može videti na Grosglockneru

Prvi spotovi automobila, koji su zapravo prilično stari, stalno se pojavljuju na sajtu. Ovo je isključivo zbog retkosti ovih vozila, baš kao i ova verzija 911 GT1, koja se pojavila na Grosglockneru.

Nedavno je F.A.T. Mankei je otvorio svoja vrata, postavši magnet za specijalne automobile, baš kao i ovaj GT1 koji se tamo našao. Dakle, vredi se zaustaviti ako slučajno prolazite.

911 GT1 dolazi u tri varijante, podeljene prema godinama modela: 1996, 1997 i 1998. Prvu varijantu, poznatu kao GT1-96, Porsche je dva puta napravio. Drugi, lako prepoznatljiv po farovima "prženih jaja" 996, proizveden je 21 put po prodajnoj ceni od 1.550.000 nemačkih maraka. Treći je jedinstveni komad, upravo onaj koji je Juanspots.nl nedavno uočio na Grossglockneru.

Danas svaki GT1 dolazi sa cenom od milion dolara, pod uslovom da sportski automobil nije u lošem stanju. Na aukcijama vlasnici rado plaćaju preko četiri miliona evra. Jedinstveni komad, GT1-98, verovatno će doneti još više.

Nakon neuspeha u Le Manu 1997. godine, Porsche je preradio koncept za GT1. Inženjeri su ga radikalno transformisali, pojednostavljujući hibridnu šasiju i prebacujući se na karbonsku strukturu. Ovaj model GT1 učinio je lagane materijale prihvatljivim za serijske Porschee. Zadnji deo ostaje cevasta struktura, dok trkačka verzija dobija dužinu radi bolje aerodinamike, postaje širi i sedi niže. Informacije o jedinoj uličnoj verziji, GT1-98, su oskudne. Porsche pominje svoj motor: 6-cilindarski bokser biturbo zapremine 3.163 kubika, koji proizvodi 544 konjske snage i dostiže maksimalnu brzinu od 310 km/h. Vizuelno, GT1-98 se značajno razlikuje od svog prethodnika. Ima škrge na prednjim branicima, nove pragove, prednja hauba integriše ventilacioni prorez, a zadnje krilo je jasno. Bočni retrovizori ostaju veliki zbog nedostatka zadnjeg stakla.

GT1-98 nije samo jedinstven i misteriozan automobil, već i pobednik Le Mana. 1998. Porsche je sa njim slavio dvostruku pobedu. Posle ovog trijumfa, Porsche se povukao sa velike trkačke scene, delom i zbog troškova.

Jedinstvena retkost se može videti na GrosglockneruKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana