Još jedan NLO sleteo u Grosglokner

  • Roshu
  • 2023-08-15 14:00
  • 3
  • 0

Još jedan NLO sleteo u Grosglokner

Ovo su neverovatne slike. 996 GT1 na parkingu kod Grosglocknera. Neljudska priroda u kombinaciji sa tehnologijom iz Porschea čini ovaj spot posebnim.

Retko se dešava da 996 GT1 sleti na veb stranicu. Na kraju krajeva, automobil je proizveden samo 20 puta. Većina ih se čuva u kolekciji i ostavlja da propadaju. Samo retko se vlasnici ovih specijalnih automobila usuđuju da izađu na ulice. Ali ovaj je to uradio kako treba; odvezao je svoje umetničko delo u Grosglokner. Mora da oduzima dah voziti ovo čudovište iz Le Mana kroz krivudave krivine Grosglocknera. Podjednako impresivno mora da je bilo iskustvo za fotografa Czarson Car Spotting kada je snimio ovaj retki komad u tom okruženju.

Porsche 996 GT1 je prvi put predstavljen 1996. Posebno je dizajniran da učestvuje u GT1 klasi međunarodnih trka izdržljivosti, gde su ulični super sportski automobili modifikovani i korišćeni. Model '96 je i dalje izgledao kao 993 spolja i takođe je bio zasnovan na njemu. Model iz 1997. godine, koji je ponovo značajno promenjen, i dalje zasnovan na Porscheu 993, ali je usvojio spoljašnji izgled 996, što mnogi nisu znali. Model '98 je dodatno poboljšan i bio je zaista zasnovan na 996.
996 GT1 je opremljen snažnim 3,2-litarskim šestocilindričnim twin-turbo bokser motorom koji generiše impresivnu snagu od oko 450 do 600 KS (u zavisnosti od verzije i podešavanja). Snaga se prenosi na zadnje točkove preko sekvencijalnog šestostepenog menjača. Zahvaljujući impresivnim performansama i naprednoj tehnologiji, Porsche 996 GT1 može ubrzati od 0 do 100 km/h za manje od 4 sekunde i dostići maksimalnu brzinu od preko 300 km/h.

Iako je Porsche 996 GT1 prvenstveno trkački automobil, takođe je proizveden u ograničenim količinama za uličnu upotrebu kako bi ispunio uslove homologacije za učešće u GT1 klasi. Međutim, ulična verzija nije tako udobna kao konvencionalni drumski sportski automobili, jer je više orijentisana na stazu. 996 GT1 ima upečatljiv i aerodinamičan dizajn koji se značajno razlikuje od konvencionalnih Porsche 911 modela. Njegov agresivni prednji kraj, veliko zadnje krilo i široki blatobrani doprinose optimizovanoj aerodinamici, što je ključno za trke.
Porsche 996 GT1 je bio izuzetno uspešan u međunarodnom motosportu, posebno pobedivši na čuvenoj trci 24 sata Le Mana 1998. godine, postavši se kao jedna od dominantnih sila u klasi GT1. Zbog visoke cene i posebnog fokusa, Porsche 996 GT1 je proizveden u ograničenim količinama, sa samo oko 20 uličnih verzija (97'), što ga čini izuzetno retkim i poželjnim kolekcionarskim predmetom.

Još jedan NLO sleteo u GrosgloknerKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak