Kina i veliki potencijal za posmatranje automobila

  • Roshu
  • 2024-02-14 16:00
  • 1
  • 0

Kina i veliki potencijal za posmatranje automobila

Obično, tamo gde ima mnogo imućnih ljudi, ima i mnogo skupih automobila. Kina definitivno ima mnogo ljudi, a samim tim i mnogo bogatih pojedinaca. Ipak, samo povremeno vidimo dobre spotove. Čitajte dalje da biste saznali zašto je to slučaj...

Razlog je prilično jednostavan: u azijskom regionu ima mnogo manje posmatrača u poređenju sa američkim ili evropskim regionima. Potencijal za topspotove se ostvaruje samo kada lokalni spoter obiđe ili kada stranac krene na putovanje i slika šta pronađe. U ovom slučaju, prvo je zaista tačno. Imamo novog posmatrača iz Kine koji je ove godine već otkrio neke prilično neverovatne automobile. Počevši od ovog Chirona. Ovo je zapravo prvi kineski Chiron koji pozdravljamo ovde na Autogespotu. Uopšteno govoreći, Chironi su veoma retko zastupljeni u istočnoazijskom regionu. Do sada smo otkrili samo pet drugih Chirona u ovoj oblasti, od kojih većina dolazi iz Južne Koreje. Uopšteno govoreći, tržište istočne Azije nije preplavljeno Bugatti Chiron modelima jer od 1,4 milijarde Kineza, samo svaki 235.000.000 stanovnik poseduje Chiron. Pronaći ga je kao tražiti iglu u plastu sena.
Ipak, jedan je primećen, a uprkos tome, otkriveno je još nekoliko apsurdno neverovatnih trenutaka iz Kine, što ukazuje na to da u gradu možda ima premalo posmatrača.

Kina i veliki potencijal za posmatranje automobilaKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak