Koenigsegg sada cilja na Američko trižište

Koenigsegg sada cilja na Američko trižište

Koenigsegg je brend za one sa puno novca. Ferrari LaFerrari, McLaren P1 i Bugatti Veyron su takođe odlični superautomobil. Koenigsegg je u najmanju ruku brz koliko i ova tri modela, ali ipak Koenigsegg većinu svojih modela prodaje pravim automobilskim fanaticima i kolekcionarima. Da bi povećao prodaju, Koenigsegg će od sada više ciljati na tržište SAD. Veoma interesantan potez!



Velika šteta je što model One:1 nije dobio dozvolu za saobraćaj u SAD. To znači da vi kao vlasnik jedino možete da vozite ovaj automobil na trkačkim stazama i izlažete ga na događajima. To je veliki problem za Koenigsegg, ali oni pokušavaju da ga reše. Oni će ugraditi pametne vazdušne jastuke u sve svoje modele i otvoriće tri prodajna mesta u SAD. Ovim potezom Koenigsegg želi da poveća svoju prodaju na 22-24 automobila godišnje, što svakako ne može da se poredi sa Ferrarijem koji pravi preko 7000 automobila godišnje.



Koenigsegg gaat zich ook richten op de Verenigde Staten


Komentari na ovaj članak