Ovde imamo prvo viđenje na našem sajtu potpuno novog Lamborghini Urus Performante Novitec Torado Esteso, primećenog u Diseldorfu, Nemačka.
Eksterijer Lamborghini Urus Performante Novitec Torado Esteso daje hrabru izjavu sa svojim upečatljivim kompletom za široku karoseriju Novitec Esteso, koji sadrži izložene karbonske elemente i masivne točkove od 23 inča. Ispod haube, Novitec-ov podešen 4,0-litarski V8 motor sa dva turbo punjača proizvodi 575 kW (782 KS) i masivnih 1.032 Nm obrtnog momenta pri samo 2.900 obrtaja u minuti - 116 KS više i 182 Nm više obrtnog momenta od standardne verzije. Ova unapređena konfiguracija omogućava Novitec Esteso Videbodi, zasnovanom na Lamborghini Urus Performante, da ubrza od 0 do 100 km/h za nevjerovatnih 3,1 sekundu i dostigne maksimalnu brzinu od 311 km/h, što ga svrstava među najbrže SUV-ove na svijetu. , sa performansama koje su nekada bile rezervisane za čiste sportske automobile.
Unutrašnjost se može prilagoditi širokim izborom dizajna, boja i vrhunskih materijala, uključujući kožu visokog kvaliteta i karbonska vlakna. Već godinama, Novitec je poznat po impresivnim transformacijama širokog karoserije na superautomobilima brendova kao što su Ferrari, Lamborghini i McLaren. Sada, za Lamborghini SUV modele, Urus S i Performante, Novitecov dizajnerski tim je napravio izuzetan Esteso bodi kit. Komponente su napravljene od OEM kvaliteta poliuretanskog reakcionog brizganja (PUR-Rim), što obezbeđuje savršeno uklapanje, lakoću farbanja i jednostavnu instalaciju.
Upadljivi šiljci blatobrana na Esteso-u čine Urus modele 10 cm širim napred i 12 cm širim pozadi, stvarajući dodatni prostor za impresivan paket točkova i guma Novitec. U saradnji sa Vossenom, američkim proizvođačem točkova visokih performansi, Novitec je razvio lake NL5 aluminijumske felne, veličine 10.5Jx23 napred i 12Jx23 pozadi. Ovi prilagođeni točkovi, proizvedeni korišćenjem naprednih tehnika kovanja i CNC obrade, postižu savršenu ravnotežu između snage i lakoće. Šest krakova u obliku slova I koji se protežu do ivice naplatka daju točkovima dinamičan izgled, dok poklopci glavčine u stilu centralnog zaključavanja dodaju trkački inspirisan dodir.
Točkovi visokih performansi su upareni sa gumama dimenzija 285/35 R 23 napred i 325/30 R 23 pozadi, čime se u potpunosti koriste prošireni blatobrani. Novitecove sportske opruge za Performante spuštaju vozilo za oko 25 mm. Za Urus S sa vazdušnim oslanjanjem, Novitec nudi modul vešanja koji obezbeđuje isto smanjenje visine vožnje.
Esteso bočni pragovi, postavljeni između proširenih lukova točkova, stvaraju uglađen, aerodinamičan prelaz, vizuelno spuštajući i izdužujući profil SUV-a. Dizajn se može dodatno poboljšati vidljivim komponentama od ugljeničnih vlakana, kao što su otvori na prednjim blatobranima i poklopci bočnih retrovizora. Sa prednje strane, Novitec Esteso spojler poboljšava agresivni izgled vozila dok istovremeno smanjuje podizanje na prednjoj osovini pri velikim brzinama. Branik takođe ima otvore za ventilaciju od ugljeničnih vlakana. Prednji deo se može nadograditi sa Novitec haubom, dostupnom ili sa vidljivim umetkom od ugljeničnih vlakana na vrhu ili u potpunosti napravljenim od ugljenika.
Pozadi, Esteso ekstenzije se neprimetno integrišu sa branikom, dok novi difuzor prikazuje četiri mat crna Novitec izduvna vrha. Zadnji deo je upotpunjen dinamičnom kombinacijom trkačkog krovnog spojlera i zadnjeg spojlera, oba napravljena od vidljivih ugljeničnih vlakana, poboljšavajući i aerodinamiku i vizuelnu privlačnost.
Međutim, Novitec Esteso Videbodi širine 213 cm ne odnosi se samo na izgled – on takođe pruža izvanredne performanse. Zahvaljujući stručnom podešavanju, ovaj SUV se svrstava među najmoćnije i najbrže u svojoj klasi. Novitec nudi različite faze podešavanja za 4,0-litarski tvin-turbo V8. Najviša faza sadrži Novitec N-Tronic modul, koji obezbeđuje precizno kalibrisane mape za ubrizgavanje goriva, kontrolu pojačanja i paljenje, a sve to je integrisano u Lamborghinijev sistem upravljanja motorom. Još jedna ključna nadogradnja je Novitec izduvni sistem visokih performansi od nerđajućeg čelika. Ne samo da poboljšava notu Urus izduvnih gasova, koja se može podesiti preko izduvnih ventila, već i poboljšava performanse zahvaljujući optimizovanom protoku izduvnih gasova, dodatno poboljšanim opcionim sportskim katalizatorima od 100 ćelija.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!