Lamborgini Revuelto dobija Mansorijev tretman

  • Roshu
  • 2025-05-23 20:13
  • 2
  • 0

Lamborgini Revuelto dobija Mansorijev tretman

Nedavno je prvi potpuno modifikovani Lamborgini Revuelto kompanije Duke Dynamics primećen na ulicama Hinsdejla, Ilinois, SAD. Bio je to prvi tjuningovani Revuelto koji se pojavio na našoj platformi, zadajući ton za ono što dolazi. A sada imamo drugi - i on je lud. Ovog puta, ni od koga drugog do od Mansorija, i primećen je tamo gde biste očekivali ništa manje od preterane automobilske kulture: Dubai, UAE. Poznati po svojim skandaloznim izradama, Mansori je upotrebio svoju magiju na najnovijem vodećem hibridu Lamborginija i pretvorio ga u nešto zaista zastrašujuće.

Mansorijev pristup izgleda zaista zlokobno u mat crnoj boji sa sjajnim detaljima od ugljeničnih vlakana - i naravno, savršeno se uklapa u scenu Dubaija, viđen pored Brabusa GLE 63 S kupea, G 63, Majbaha S-klase, Rols-Rojsa Kulinana, Bentlija Kontinentala, BMW M4 G82 Competition, pa čak i Ferarija Purosangea.

Umetničko delo od ugljeničnih vlakana

Počnimo sa izgledom. Mansori je dao Revueltu kompletnu transformaciju karoserije sa izloženim ugljeničnim vlaknima gotovo svuda. Napred se nalazi novi pregač sa bočnim zaklopcima koji nisu samo za prikaz - oni zapravo poboljšavaju potisnu silu prednjeg dela. Hauba od ugljeničnih vlakana još više pojačava agresiju i odaje ozbiljnu atmosferu „ne zameri mi se“.

Sa strane, redizajnirani bočni pragovi i integrisani deflektori vazduha nastavljaju temu ugljeničnih vlakana. Pozadi se nalazi prerađeni difuzor za bolji protok vazduha, a dok je aktivno zadnje krilo fabričko, sada je u potpunosti završeno ugljeničnim vlaknima - dodajući dodatni sloj vizuelne drame, a istovremeno obavlja posao održavanja automobila stabilnim pri brzini.

Točkovi koji znače stvar

Mansori je takođe predstavio potpuno novi dizajn točkova - kovane FV.10s. Dobijate točkove od 21 inča napred i 22 inča pozadi, obučene u ozbiljne gume visokih performansi (265/30 ZR21 i 355/25 ZR22). To nije samo zbog atraktivnosti na ivičnjaku - ovi točkovi su napravljeni za stabilnost pri brzini i preciznost prilikom prolaska kroz krivine.

Više snage? Naravno

A sada, velike brojke. Standardni Revuelto već ima snagu veću od svoje težine, ali Mansori je stvari podigao na viši nivo. Atmosferski 6,5-litarski V12 motor je nadograđen sa 825 KS na 880 KS, sa obrtnim momentom koji se penje na 760 Nm. U kombinaciji sa hibridnim sistemom - dva elektromotora napred i jedan pozadi - ukupna snaga sistema dostiže zapanjujućih 1.070 KS.

To znači ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 2,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 354 km/h. Da, to je teritorija hiperautomobila.

Još impresivnije je to što je sva podešavanja performansi urađena isključivo na strani sagorevanja - hibridni sistem je netaknut. To znači da voznost, brzina odziva i prirodna ravnoteža složenog hibridnog rasporeda Revuelta ostaju netaknuti, samo sa mnogo više snage.

Zaključak: Karbon, snaga i čisto prisustvo

Mansori nije samo podesio Revuelto - oni su ga oslobodili. Mračan je, agresivan, bez izvinjenja smeo i nekako i dalje prefinjen na svoj način.

A videti ga u Dubaiju, okruženog već smešnom flotom superluksuznih mašina visokih performansi, samo pojačava ludilo te automobilske scene. Ovo nije samo tjuniran Lambo - to je izjava na točkovima. Umetnost, stav i konjske snage, sve u jednom projektilu od ugljeničnih vlakana.

Lamborgini Revuelto dobija Mansorijev tretmanKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak