Ljubičasti Huracan Tecnica se pojavio u Bastadu

  • Roshu
  • 2023-08-12 15:00
  • 7
  • 0

Ljubičasti Huracan Tecnica se pojavio u Bastadu

Dok isporuke Huracan Tecnice traju već više od godinu dana, još uvek se ne viđa prečesto u poređenju sa drugim novim automobilima. Da li je to zato što će se naslednik Huracana uskoro pojaviti na tržištu ili jednostavno zato što nije toliko popularan među kupcima, ostaje da se vidi.

V10 nove generacije sa pogonom na zadnje točkove dizajniran je za vozače koji traže zadovoljstvo u vožnji i savršenstvo u načinu života kako na putu tako i na trkačkoj stazi. Nadimak "Tecnica" oličava naprednu evoluciju tehničkih performansi Huracana i odmah je prepoznatljiv kao Huracan inovacija, kako spolja tako i ispod haube. Novi izgled naglašava poboljšanu aerodinamiku za više snage, stabilnosti i lakšeg korišćenja, posebno tokom smena na putu. Motor je izveden iz Huracan STO i nudi povećanje snage za 30 CV u poređenju sa Huracan EVO pogonom na zadnje točkove (RVD). Pruža 565 Nm obrtnog momenta pri maksimalnih 6.500 o/min i poboljšano ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde. Novokalibrisani LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) sistem lagane Tecnice, zajedno sa fino podešenim režimima vožnje sa specifičnim podešavanjem vešanja, direktnim upravljanjem zadnjim točkovima i inovativnim poboljšanjima hlađenja kočnica, omogućavaju vozaču da iskusi savršen Huracan za sve prilika. Lamborghini Huracan Tecnica koristi svoje talente da pruži najbolje iz oba sveta – neverovatno svestran super sportski automobil za put i za trkačke staze.

Lamborghini Huracan Tecnica ima 5,2-litarski motor, koji isporučuje istih 640 KS kao i njegov STO kolega, stvarajući obrtni moment od 565 Nm pri 6.500 o/min, pružajući uzbudljivu, ali udobnu svakodnevnu vožnju sa maksimalnom snagom i obrtnim momentom kada je to potrebno. Sa suvom težinom od 1.379 kg, Tecnica se može pohvaliti odnosom snage i težine od 2,15 kg/CV. Povećana snaga dolazi sa poboljšanim, oštrijim zvukom motora pri većim obrtajima, dok kokpit Tecnice obezbeđuje poboljšanu akustičnu udobnost. Srce ovog Huracana je LDVI sistem (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), koji kontroliše svaki aspekt dinamičkog ponašanja vozila integrišući sisteme vozila i konfigurišući ih da obezbede prethodnu kontrolu u virtuelnom realnom vremenu za savršenu dinamiku vožnje.
Tecnica sa pogonom na zadnje točkove opremljena je upravljanjem zadnjim točkovima sa direktnim odnosom upravljanja i vektorom obrtnog momenta, zajedno sa modifikovanim sistemom kontrole proklizavanja performansi (P-TCS) i specifičnim podešavanjem vešanja za Tecnicu. U zavisnosti od izabranog režima vožnje – STRADA, SPORT ili CORSA – svaki dinamički sistem u Tecnici je kalibrisan da veoma jasno reaguje na odgovarajuće okruženje. U režimu STRADA, upravljanje na zadnjim točkovima obezbeđuje stabilnost i upravljivost, upotpunjeno vektorisanjem obrtnog momenta i P-TCS. Motor i menjač su podešeni za udobnu svakodnevnu vožnju u svakoj postavci.

Zanimljivo je da je ovaj izuzetno lep primerak primećen u Bastadu u Švedskoj. Oslikana je u zadivljujućoj ljubičastoj nijansi koja je zaista neobična.

Ljubičasti Huracan Tecnica se pojavio u BastaduKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak