Malo bolja ekskluzivna Huayra

  • Roshu
  • 2023-08-17 19:00
  • 1
  • 0

Malo bolja ekskluzivna Huayra

Ako "običan" Pagani ne deluje dovoljno ekskluzivno, onda je mudriji izbor nesumnjivo Codalunga. Međutim, nabavka ovakvog blaga mogla bi se pokazati kao pravi izazov, s obzirom da je pomenutih pet jedinica odavno rasprodato.

U 2018., dva strastvena kolekcionara Paganija obratila su se Horaciju sa posebnim zahtevom: da kreiraju verziju Pagani Huayra Coupea sa dugim repom. Vizija iza ovoga bila je da se napravi elegantan hiperautomobil sa jasnom, aerodinamičnom estetikom – remek-delo koje bi moglo da dominira i ulicama i trkačkim stazama u svetu. Kupci, aktivno uključeni u proces razvoja, uspostavili su direktan kontakt sa odeljenjem Pagani Grandi Complicazioni, ranije poznatim kao odeljenje za specijalne projekte, specijalizovano za vozila po meri i ograničene serije.

U skladu sa Paganijevom filozofijom, dizajn Huayra Codalunga je pomno izrađen do najsitnijih detalja, prateći kreativne principe univerzalnog genija Leonarda da Vinčija - nepresušnog izvora inspiracije gde se umetnost i nauka mogu spojiti u savršenoj harmoniji.
Prošle su dve godine do finalizacije koncepta dizajna u bliskoj saradnji sa klijentima. Napravljena su dva modela – jedan u razmeri 1:4, a drugi u punoj veličini. Oni su služili za prikupljanje povratnih informacija kupaca i finalna podešavanja pre početka proizvodnje svih potrebnih komponenti. Inspirisan karoserijskim umećem 1960-ih, koji je crpeo inspiraciju iz konstrukcija aviona, rezultat je postignut kroz pedantan ručni rad u vidu aluminijumskih delova karoserije. Danas se Paganijeva stručnost u naprednim kompozitnim materijalima koristi za stvaranje tela koje odaje počast ovoj istorijskoj inspiraciji.
Masivni zadnji poklopac motora, sa površinom od preko 3,7 m2 i 360 mm dužim od Huayra Coupea, krije tehničko čudo: Pagani V12 motor, sposoban da proizvede do 840 KS i 1.100 Nm obrtnog momenta u ova serija.
Odsustvo zadnjih rešetki stvara prostor za nesmetan pogled na Codalunga-in izduvni sistem od titanijuma, težak samo 4,4 kg. Specijalni keramički premaz zaokružuje omaž trkačkim automobilima Le Mana, a simfonija koja izvire iz karakteristične četiri izduvne cevi je himna strasti prema automobilima.

Malo bolja ekskluzivna HuayraKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak