Od panoramskih točkova do ekskluzivnih, prilagođenih Mercedes-AMG-a, Roland Bussink stoji iza nekih zaista izuzetnih kreacija. Njegov najnoviji projekat, Mercedes-AMG GT S C190 Bussink Speedlegend, je zapanjujući dodatak njegovom impresivnom portfoliju. Pored ovoga, videli smo i prvu kreaciju, tri od pet AMG GT RS C190 Bussink Rote Sau, kao i tri od pet Mercedes-AMG GT R C190 Bussink Speedlegends, od kojih svaka predstavlja primer Bussink-ove stručnosti i vizije.
Roland Bussink, poreklom iz Haga u Holandiji, bio je pionir u industriji zabave od 1980. Tokom godina, on je obezbedio više od 10 patenata za inovacije u zabavnim vožnjama i drži tri Ginisova svetska rekorda za svoje revolucionarne izume: Evolution Ride, vrh svetske prenosive posmatračke kule i džinovski točak za posmatranje R80XL.
Giant Observation Wheels, posebno, postali su Bussink-ova strast i on često primećuje: „Nisam ja izmislio točak, ali sam ga učinio boljim“. Više od 100 Bussink instalacija je uspešno izvedeno širom sveta, a sve i danas rade - svedočanstvo njihovog izuzetnog kvaliteta i izdržljivosti.
Njegovo putovanje u transformaciju zabavnih atrakcija počelo je nakon što je dizajnirao džinovski točak za posmatranje za Pariz 2000. godine, obeležavajući novi milenijum. Basink je prepoznao potencijal da ove kultne strukture uzdigne u samostalne atrakcije, i brzo je počeo da ih nudi vladama i programerima koji traže orijentire sa visokim uticajem sa trajnom privlačnošću.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Pogledajmo bliže Bussink-ov prvi poduhvat u automobilskom sektoru: AMG GT RS C190 Bussink Rote Sau. Mercedes-AMG je 2017. obeležio svoju 50. godišnjicu, a da bi proslavili ovu prekretnicu, odlučili su da sarađuju sa Bussinkom na ograničenoj seriji od pet sportskih automobila visokih performansi inspirisanih istorijom brenda.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kada je Bussink predložio ideju da se oda počast prvom AMG-ovom zvaničnom trkačkom automobilu, kultnom "Rote Sau", Mercedes-AMG tim je odmah dao zeleno svetlo. Zasnovan na Mercedes-AMG GT R koji proizvodi 577 KS, rezultirajući Mercedes-AMG GT RS Rote Sau je rekonstruisan sa izvanrednim performansama, sa neverovatnih 840 KS i 1038 Nm obrtnog momenta. Ovo priznanje prošlosti ne samo da je proslavilo nasleđe AMG-a, već je i pomerilo granice performansi na nove visine.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Druga kreacija iz Bussinka nastala je sa AMG GT R C190 Bussink Speedlegend. Sa impresivnih 850 KS i mnoštvom lakih komponenti od ugljeničnih vlakana, Bussink GT R Speedlegend je moderna interpretacija speedstera visokih performansi, pružajući uzbudljiv osećaj Formule 1 na putu. Bilo da vozite agresivno ili opušteno krstarite, ovaj roadster nadmašuje sva očekivanja.
Kao što njegov upečatljiv dizajn sugeriše, realizacija ovakvog projekta zahteva podjednako nekonvencionalnog dizajnera. Speedlegend je osmislio i izradio Ronald Busink, koji je preuzeo odgovornost za dizajn i razvoj vozila. Doživotni entuzijasta automobila i "prijatelj marke" sa Mercedes-Benz-om i Mercedes-AMG-om, Bussink je već decenijama strastveni kolekcionar. Kao član ekskluzivnog „Circle of Excellence“, on održava bliske odnose sa ključnim ličnostima u Daimleru, često razmenjujući ideje o dizajnu i doprinoseći svojim uvidima. Njegov krajnji cilj je uvek bio da poboljša iskustvo vožnje, fokusirajući se na potrebe korisnika i entuzijasta.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Hajde sada da pogledamo najnoviju kreaciju, AMG GT S C190 Bussink Speedlegend. Iako možda nije tako hardcore kao AMG GT R verzija, nije ništa manje ekskluzivan i još uvek deli mnoge osobine sa AMG GT R. Sportski automobil sa dva sedišta je zasnovan na Mercedes-AMG GT S Roadsteru. Bussink GT S Speedlegend je napravljen u Affalterbachu prema specifikacijama Ronalda Bussinka, uz pomoć AMG-ovog suseda, HVA AG, poznatog po svojoj stručnosti u kreacijama po meri i proizvodnji malih serija.
Zasnovan na AMG GT S, ovu verziju Bussink Speedlegend pokreće 4,0-litarski V8 motor koji isporučuje 515 KS. Snagom se upravlja preko sedmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom. Pošto je GT S osnova, automobil je opremljen elektronski kontrolisanim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem, podešavanjima „Režim trke“ i „Start trke“ za prilagodljivi AMG Dinamic Select pogon, prilagodljivo AMG Ride Control vešanje i AMG Performance izduv. sistema.
Bussink GT S Speedlegend je moderna interpretacija sportskog automobila visokih performansi sa osećajem Formule 1. Poput GT R Speedlegend, GT S Speedlegend u toplesu, sa svojim skraćenim prozorima i A-stubovima, odiše egzotičnim i jedinstvenim prisustvom. Njegov dizajn budi sećanja na SLR Stirling Moss. Rolo šipka i zakrivljeno vetrobransko staklo su potpuno redizajnirani od nule. Rolo šipka od ugljeničnih vlakana (Speedbov) je dizajnirana da zaštiti vozača i suvozača u slučaju nesreće, nalik na Formula 1 Halo sistem. Speedbov se proteže od haube preko kabine do dve Speeddome strukture pozadi. Ambijentalno osvetljenje je integrisano u unutrašnje strane Speedbov.
Jedinstveni Bussink GT S Speedlegend je završen u Designo Selenite sivoj i ima ekskluzivnu unutrašnjost od krem kože. Paket uključuje specijalnu Speedlegend navlaku za kišu i dve trkačke kacige, oboje sa potpisom Ronalda Bussinka.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!