Novi Chiron Super Sport se pojavljuje u Knokke-Heist-u

  • Roshu
  • 2023-08-16 19:00
  • 4
  • 0

Novi Chiron Super Sport se pojavljuje u Knokke-Heist-u

Rečeno je da je to prvi Bugatti Chiron Supersport sa belgijskom registarskom tablicom. To je zapanjujući primer.

MathiasRotsaert je imao veliku sreću da je prvi objavio ovo remek-delo na veb stranicu. Bio je to njegov prvi Bugati. Automobil je prvenstveno zadržan u specijalnoj plavoj karbonskoj završnoj obradi sa dopunskim srebrnim Supersport prugama. Unutrašnjost se može pohvaliti divnom braon nijansom.

Da li ste znali da Bugatti ima dugu tradiciju Supersport automobila? Chiron Super Sport pridružuje se redovima poznatih prethodnika Bugattija. Bugatti je prvi put predstavio Tipe 55 Super Sport 1931. na Salonu automobila u Parizu. Ovaj Grand Tourer je kombinovao čistu tehnologiju trkačkih automobila sa udobnošću sofisticiranog dvoseda. Pokretan 2,3-litarskim osmocilindričnim motorom sa kompresorom, Tip 55 Super Sport proizvodi do 160 konjskih snaga i ubrzava do preko 180 km/h. Neke od verzija karoserije dizajnirao je mladi i talentovani Jean Bugatti, a samo 38 vozila je proizvedeno do 1935. Bugatti je oživeo sledeću verziju Super Sporta između 1993. i 1995. EB 110 Super Sport je proizveo 39 vozila. jedinice. EB 110 je ponovo karakterisala lagana konstrukcija, performanse, luksuz i ekskluzivnost, što ga čini najboljim Supersport automobilom svog vremena. Bio je to prvi Supersport automobil sa karoserijom od ugljeničnih vlakana, pogonom na sva četiri točka i četiri turbo punjača. V12 motor sa turbopunjačem proizvodio je preko 610 konjskih snaga i postavio nekoliko rekorda u EB 110 Super Sport, uključujući maksimalnu brzinu od 351 km/h.

Dve decenije kasnije, Bugatti je ponovo oživeo Super Sport. Veyron 16.4 Super Sport sa 1.200 konjskih snaga oborio je brzinski rekord 2010. godine, dostigavši zadivljujuću brzinu od 431,2 km/h, čime je zaslužio svoje mesto u Ginisovoj knjizi rekorda kao najbrži sportski automobil na svetu koji se legalno proizvodi na ulici – rekord koji je držao mnogo godina. Ovaj Veyron model je imao NACA kanale umesto tipičnih velikih usisnika vazduha i imao je motor u velikoj meri pokriven. Bugatti je razvio horizontalnu podelu boja posebno za Veyron 16.4 Super Sport. Istorija se ponovila u leto 2019. kada je Bugati prešao prag od 300 milja na sat sa Chiron Super Sport 300+, postigavši neverovatnu brzinu od 304.773 milja na sat (490.484 km/h). Ovo je poslužilo kao osnova za ograničeno izdanje od samo 30 jedinica sa sličnim dizajnom i elementima u boji.

Novi Chiron Super Sport se pojavljuje u Knokke-Heist-uKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak