Od panoramskog točka do GTR-a sa oreolom

  • Roshu
  • 2023-10-31 20:00
  • 7
  • 0

Od panoramskog točka do GTR-a sa oreolom

Relativno je zanimljiva priča o tome kako je ovaj GTR nastao bez vetrobrana, ali sa masivnim oreolom, a kreirala ga je osoba koja obično dizajnira panoramske točkove. Ako ste zaintrigirani, čitajte dalje.

Osoba odgovorna za ovaj GTR Speedlegend je Ronald Busink, poznati proizvođač panoramskih točkova širom sveta. U proteklih 15 godina napravio je ukupno 60 panoramskih točkova. Međutim, čini se da mu dizajn ovih džinovskih točkova više nije bio dovoljan. Kako se ispostavilo, on je takođe entuzijasta automobila i čak i sam vozi SLR Stirling Moss. Počeo je rastavljanjem Mercedes-AMG GT R C190. Ključni deo koji je uklonio iz automobila bilo je prednje vetrobransko staklo. Zatim je dizajnirao oreol, koji nam je poznat iz Formule 1, i postavio ga po dužini preko automobila. Nekima može izgledati pomalo neobično.

GTR Speedlegend ima iste specifikacije kao i standardni GT R, osim težine. Pokreće ga 4,0-litarski V8 twin-turbo motor koji proizvodi 577 konjskih snaga (KS). Ovo mu omogućava da ubrza od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde. AMG GT R Speedlegend ima sistem upravljanja na zadnjim točkovima koji poboljšava agilnost. Pri malim brzinama, zadnji točkovi se okreću u suprotnom smeru od prednjih točkova, povećavajući upravljivost. Pri većim brzinama, oni se okreću u istom smeru kao i prednji točkovi kako bi poboljšali stabilnost. Štaviše, proizvedeno je samo pet Speedlegenda, što ih čini neverovatno retkim. Jedna je zelena, jedna je plava, jedna je žuta, jedna je crna, a jedna je bela. Ovde u Autogespotu, već smo uočili tri od pet, a nadamo se da ćemo videti i žuto-bele.
Inače, Ronald Busink nije samo modifikovao ovaj GTR već i dobro poznati AMG GT Red Pig, od kojih je samo pet takođe transformisano.
Od panoramskog točka do GTR-a sa oreolomKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak