Otkrivanje Bugatti Bolide: Koliko brzo ovaj hiperautomobil može da ide?

  • Roshu
  • 2024-10-01 15:31
  • 40
  • 0

Otkrivanje Bugatti Bolide: Koliko brzo ovaj hiperautomobil može da ide?

Vozila visokih performansi uvek dolaze sa nekim ozbiljnim motorom i raznim podvizima, a malo imena izaziva toliko strahopoštovanja kao Bugati. Kao što bi advokati za saobraćajne nesreće u Medisonu naglasili, odgovornosti posedovanja moćnog vozila kao što je novi Bugatti Bolide uključuju razumevanje njegovih mogućnosti i ograničenja u pogledu bezbednosti i drugih razloga.

Najnoviji hiperautomobil francuskog brenda samo na stazi ne samo da predstavlja kulminaciju inženjerske izvrsnosti i brzine, već je takođe trebalo da pomeri granice onoga što automobil može da postigne. Ali koliko brzo ovaj hiperautomobil može da ide i koja su njegova ograničenja? Evo svega što treba da znate o najnovijem Bugatti Bolide hiperautomobilu:

Pogled u moć Bolida
Tajna iza Bugatti Bolide leži u njegovom ogromnom 8-litarskom V-16 motoru sa četiri kompresora. To je zapravo moćna jedinica koja može da isporuči neverovatnih 1.578 konjskih snaga i 1.180 lbs-stopa obrtnog momenta u proizvodnom obliku.

Ovo vozilo je posebno dizajnirano za stazu, ima ultra-laganu šasiju napravljenu od kompozitnih materijala od ugljeničnih vlakana, ali je francuska automobilska kompanija razvila ovaj novi automobil uz pomoć italijanske trkačke kompanije Dallara.

Novi Bugatti Bolide težak je 2.733lbs i projektovan je da maksimizira performanse i agilnost u različitim scenarijima.

Brzina i ubrzanje
Najuzbudljiviji aspekt Bugatti Bolidea je u njegovoj neverovatnoj brzini i ubrzanju. U teoriji, ima potencijal da dostigne 311 mph ako su uslovi optimalni, ali njegova praktična maksimalna brzina na većini staza je najverovatnije postavljena na 231 mph.

Ubrzanje Bolide-a nije ništa za šta da se uguši, jer ovaj impresivni hiperautomobil može da ubrza od 0 do 62 mph za samo 2,2 sekunde, a takođe može da dostigne brzinu od 124 mph za samo duplo više vremena, 4,4 sekunde.

U nekim eksperimentima, superautomobil je pokazao kako može da ubrza od 0 do 311 mph i nazad do 0 za samo 33,62 sekunde, što je postignuto zahvaljujući njegovim izuzetno naprednim karbonskim kočnicama Brembo trkačkim pogonom.

Dizajniran za stazu
Unutrašnjost Bolide-a je takođe prilagođena performansama jer nije samo spoljašnjost ono što se računa. Superautomobil ima jedinstvenu poziciju sedenja inspirisanu ekstremnim trkačkim automobilima. Vozač se naslanja u zadnji deo sa blago podignutim petama, obezbeđujući stabilnost kada je neophodna potreba za manevrima velikom brzinom.

Iako je automobil dizajniran za performanse, to ne znači da ne nudi i udobnost. Dizajneri su naveli da će vozilo, između ostalog, biti opremljeno i klima uređajem, servo upravljačem i ergonomski dizajniranim sedištima.

Kraj jedne ere
Bugatti Bolide označava značajan trenutak za francusku kompaniju jer predstavlja njihovu konačnu iteraciju tradicionalnih linija motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Ovim hiperautomobilom neće se lako trgovati između vlasnika jer će biti izuzetno retki sa samo 40 potvrđenih jedinica koje će biti proizvedene.
Svaka jedinica ima cenu od neverovatnih 4 miliona dolara, a sve jedinice su već preuzeli željni kolekcionari, neki privatni, neki javni. Dok će mnogi od ovih hiperautomobila verovatno ostati u besprekornom stanju u skladištu sa kontrolisanom temperaturom, nekoliko hrabrih vlasnika će najverovatnije odvesti Bolide na privatne staze kako bi iz prve ruke iskusili njegove izvanredne mogućnosti.

Ovaj novi model iz Bugattija nije samo još jedan hiperautomobil. To jeste i biće deo istorije automobila koji pokazuje vrhunac brzine i inženjeringa. Performanse i ekskluzivni status vozila bez premca ponovo obuhvataju duh inovacije koji je tako blisko povezan sa statusom brenda više od jednog veka.

Looking Ahead
Bugatti polako ali sigurno prelazi u novu eru u okviru zajedničkog preduzeća Bugatti Rimac, a Bolide će se uvek isticati kao svedočanstvo nasleđa francuskog brenda. Motor V-16 je takođe pokretao legendarna vozila kao što su Veiron i Chiron, ali danas, brend se fokusira na hibridni V-16 u budućim modelima. Ova promena takođe nagoveštava Bugatijevu potencijalnu elektrifikaciju u budućnosti. Međutim, entuzijasti električnih automobila će moći da vide potpuno električni Bugatti dostupan na tržištu tek od 2030. godine ili možda čak i kasnije.

Prekoračenje brzine i saobraćajne nesreće
Mnogi sportski automobili su cenjeni zbog svoje snage, brzine i ubrzanja. Međutim, njihove podvige treba ceniti samo na trkačkoj stazi. Prekoračenje brzine danas je uobičajen faktor iza većine saobraćajnih nesreća koje se dešavaju u Viskonsinu i raznim drugim državama.

Prekoračenje brzine ne treba oponašati na javnim putevima jer obična vozila nemaju toliko bezbednosnih karakteristika kao trkački automobili, a da ne pominjemo da putevi takođe nisu dizajnirani za trke. Iako se priroda brze vožnje ne može u potpunosti sprečiti, oni koji žele da se bave trkama treba da to čine samo uz odgovarajuću obuku, odgovarajuće vozilo i ovlašćena takmičenja.

Ako ste povređeni zbog prebrze vožnje i pretrpeli ste povrede, onda treba da pokrenete tužbu za ličnu povredu i pokušate da povratite odštetu za svoje povrede i drugu štetu.

Traženje zahteva
Da biste pokrenuli valjani zahtev protiv drugog vozača nakon saobraćajne nesreće, morate da uradite nekoliko stvari:

- Osigurajte svoju bezbednost i potražite medicinsku pomoć da biste dali prednost svom zdravlju
- Prijavite nesreću nadležnima ako je incident doveo do smrtnih slučajeva, povreda ili materijalne štete koja prelazi 1.000 dolara
- Prikupite informacije sa mesta nesreće. Snimite fotografije/video mesta nesreće, materijalnu štetu, svoje povrede i stanje na putu. Zapišite kontakt i informacije o osiguranju drugih uključenih strana.
- Zapišite kontakt podatke za mogućeg očevidca
- Prijavite svoju saobraćajnu nesreću svom osiguravajućem društvu
- Konsultujte se sa advokatom za saobraćajne nezgode koji vam može pomoći da maksimizirate svoju nadoknadu i dokažete odgovornost, posebno ako se odnosi na prekoračenje brzine

Važno je shvatiti da nikada ne biste trebali prihvatiti ranu nagodbu kada se bavite zahtjevom za ličnu povredu. To je zato što nećete biti svesni svih potencijalnih šteta koje ste pretrpeli i njihove vrednosti. Na primer, može se pogoršati jednostavno već postojeće zdravstveno stanje za koje možete tražiti nadoknadu. Konsultujte se sa advokatom za saobraćajne nesreće da biste saznali više i dozvolili mu da vas vodi.

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana