Ovaj prelepi GTO je ponovo otkriven

  • Roshu
  • 2023-08-12 19:00
  • 2
  • 0

Ovaj prelepi GTO je ponovo otkriven

GTO, koji je već primećen na raznim mestima, sada je primećen u Savudriji u Hrvatskoj. Neverovatan je prizor gledati GTO, posebno u tako jedinstvenoj nijansi.

Prvo smo videli ovaj veličanstveni primerak u Rumuniji, zatim u Nemačkoj, a sada i u Hrvatskoj. To je jedan od retkih zelenih GTO-a, što ga čini izuzetnom retkošću.
2011. godine, 599 GTO je predstavljen kao ekstremna verzija 599 GTB. Vreme kruga u Fioranu je samo uvid u potencijal ovog automobila. Podjednako impresivne su i tehničke specifikacije: 670 konjskih snaga u automobilu težine 1495 kg daje odnos snage i težine od samo 2,23 kg/hp, omogućavajući vreme ubrzanja od 0 do 100 km/h za samo 3,35 sekundi i najveću brzinu od preko 335 km/h.

Na performanse GTO-a značajno utiče njegov inovativni pristup razvoju vešanja, koji, po prvi put u serijskom automobilu, integriše podešavanje upravljanja podešeno na skoro granični odziv sa visoko naprednim elektronskim kontrolama.
Ispod haube, Ferrari 599 GTO ima motor izveden direktno iz 599XX pogonske jedinice, sa neophodnim modifikacijama za upotrebu na putevima, u skladu sa Euro 5 i LEV 2 standardima emisije. V12 motor od 5.999 ccm od 65 stepeni isporučuje 670 CV pri 8.250 o/min, sa maksimalnim obrtnim momentom od 620 Nm pri 6.500 o/min, obezbeđujući glatku, konzistentnu isporuku snage do crvene linije bez žrtvovanja fleksibilnosti, čak i pri srednjim i niskim obrtajima u minuti. Ovaj rezultat je postignut radom na dinamici fluida i komponentama za smanjenje unutrašnjeg trenja, uključujući usvajanje redizajnirane radilice iz modela 599XX, između ostalih poboljšanja. Pored toga, automobil se može pohvaliti usisnim sistemom u trkačkom stilu sa novim razvodnikom koji sadrži usisnu geometriju poput difuzora i kratke usisne kanale, poboljšavajući performanse pri visokim obrtajima i smanjujući gubitke. Da bi se maksimizirala zapreminska efikasnost po cilindru, veza između dva plenuma na prednjoj strani kompenzuje fluktuacije zapremine, omogućavajući inženjerima da postignu maksimalnu snagu pri visokim obrtajima u minuti. Zvuk motora u vozilu se pažljivo kontroliše, usklađujući buku usisne cevi sa notom izduvnih gasova, koja ima 6-u-1 razvodnik koji potiče od 599XX.
U zaključku, susret sa retkim zelenim GTO u Hrvatskoj je prizor za pamćenje, koji otelotvoruje vrhunac performansi i inženjerske snage iz Ferrarija.

Ovaj prelepi GTO je ponovo otkrivenKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana