Ovako Porsche 992 GT3 RS izgleda na autoputu

  • Roshu
  • 2023-06-21 11:00
  • 5
  • 0

Ovako Porsche 992 GT3 RS izgleda na autoputu

Kada se ukine embargo, automobili će odmah izaći. Prošle nedelje je predstavljen Porsche 992 GT3 RS. Sada je već primećen na autoputu!

Nismo morali dugo čekati na 992 GT3 RS, a u ovom slučaju čak i na Weissach paket. Samo nekoliko dana nakon njegovog predstavljanja, Lars@autogespot je uspeo da ga uoči. Porše je poludeo sa dizajnom GT3 RS i nije napravio nikakve ustupke. Motor isporučuje 525 KS, ali prava stvar je u aerodinamici.

Novi Porsche 911 GT3 RS ne krije svoje namere: beskompromisno je dizajniran za maksimalne performanse. Osnova značajnog povećanja performansi je centralno lociran radijator koji je Porsche prvo koristio u pobedniku klase Le Man 911 RSR, a zatim iu 911 GT3 R. Umesto prethodnog rasporeda sa tri radijatora, novi 911 GT3 koristi RS jedan veliki , centralno lociran radijator koji se nalazi na mestu gde se nalazi prtljažni prostor na drugim modelima 911. Ovo omogućava da se oslobođeni prostor iskoristi za integraciju aktivnih aerodinamičkih elemenata. Kontinuirano podesivi elementi krila na prednjem delu automobila i na dvodelnom spojleru, u kombinaciji sa brojnim drugim aerodinamičkim merama, obezbeđuju ukupnu potisnu silu od 409 kilograma pri 200 km/h. Novi 992 GT3 RS tako generiše dvostruko više sile pritiska od svog prethodnika, 991.2 GT3 RS, i tri puta više od sadašnjeg 992 GT3. Pri brzini od 285 km/h, ukupna sila pritiska nije manja od 860 kilograma.

Zatim tu je Weissach paket koji vidimo ovdje na GT3 RS. Opcioni Weissach paket je znatno sveobuhvatniji od standardnog GT3 RS. Prednji poklopac, krov, delovi zadnjeg krila i gornja školjka spoljašnjih retrovizora su zatim završeni ugljenikom. Prednji i zadnji stabilizatori, zadnje poluge spojnice i deo zadnje osovine su napravljeni od CFRP-a i doprinose daljem poboljšanju dinamike vožnje. Rolbar paketa Weissach je po prvi put napravljen od CFRP-a umesto čelika. Tako se štedi oko šest kilograma. Paket Weissach takođe uključuje PDK ručice menjača sa motorsport magnet tehnologijom. Prebacivanje je stoga još sportskije zahvaljujući preciznijoj tački pritiska i jasnije uočljivijem kliku. Kovani točkovi od magnezijuma dostupni su kao opcija sa Weissach paketom, koji štedi osam kilograma težine.

Ovako Porsche 992 GT3 RS izgleda na autoputuKliknite na sliku za još slika sa ovog mesta!

Komentari na ovaj članak