Prva Praga Bohema na sajtu

  • Roshu
  • 2023-06-16 11:30
  • 1
  • 0

Prva Praga Bohema na sajtu

Imamo još jedan uzbudljiv automobil za predstavljanje na našoj veb stranici. Praga Bohema je izuzetno egzotično vozilo sa zadivljujućim dizajnom koji kombinuje elemente superautomobila i automobila Formule 1. Hajde da uronimo u neke zanimljive detalje o ovom automobilu:

Praga Bohema je dvosed koji bi lako mogao da prođe kao trkački automobil na duge staze za Le Man. Poseduje laganu monokok šasiju od ugljeničnih vlakana, koja teži samo 982 kilograma kada je suva. Pri brzini od 250 km/h, aerodinamika automobila stvara skoro 900 kilograma potisne sile. Vrata koja se otvaraju nagore dodaju dašak superautomobila. Karoserija od ugljeničnih vlakana prikazuje komponente vešanja postavljene napred, dok jedan veliki poklopac pozadi skriva motor, menjač i vešanje. Prednja krila su nestrukturna, a bočni retrovizori su postavljeni na duge krute drške. Unutar aerodinamično oblikovanih lukova zadnjih točkova, nalazi se skladište od 50 litara, sa opcionim kožnim prtljagom koji je na raspolaganju, pružajući dovoljno prostora za trkačku kacigu, odelo, čizme ili male potrepštine za vikend putovanja.

Praga Bohema se može pohvaliti individualnim suspenzijama točkova sa horizontalno postavljenim opružnim elementima kako bi se obezbedilo optimalno upravljanje na putu bez potpunog ugrožavanja udobnosti. Međutim, ne poseduje prilagodljivu kontrolu vešanja. Automobil je opremljen prednjim točkovima od 18 inča i zadnjim točkovima od 19 inča, sa gumama veličine 245/40 ZR 18 i 305/30 ZR 19, respektivno. Za upotrebu na stazi, dostupni su i točkovi od 18 inča kompatibilni sa aktuelnim trkačkim gumama. Snaga kočenja dolazi od karbonsko-keramičkog kočionog sistema sa diskovima od 380 mm i šest klipnih čeljusti.

Ispod haube, kočnice se suočavaju sa izazovom da ukrote 700 konjskih snaga i 725 Nm obrtnog momenta iz 3,8 litarskog V6 tvin turbo motora, prilagođenog iz Nissan GTR. Motor je postavljen uzdužno iza putnika. Litchfield, britanski tjuner, obezbedio je dodatnu snagu i prešao na podmazivanje sa suvim karterom. Litchfieldje poznat po tome što nudi GTR motore sa preko 1.000 konjskih snaga, koji bi potencijalno mogli da se koriste i u Bohemi. Prebacivanje se vrši preko sekvencijalnog Hewland menjača sa automatizovanim kvačilom. V6 izduvni gasovi izlaze kroz izduvni sistem od titanijuma koji je opremljen velikim katalizatorima za emisije štetnih gasova u skladu sa putevima. Automobil ima kapacitet goriva od 74 litra kako bi se osigurao veliki domet za duga putovanja.

Praga Bohema bi trebalo da bude lansirana u prvom kvartalu 2023. godine, sa početnom proizvodnjom ograničenom na deset vozila u prvoj godini i maksimalno 20 vozila godišnje u naredne četiri godine. Ukupna proizvodnja neće premašiti 89 jedinica, a Praga će odati počast istorijskoj pobedi u drumskim trkama pre 89 godina. Cena Boheme počinje od 1,28 miliona evra, bez poreza. Svaki kupac će dobiti ekskluzivno iskustvo primopredaje na trkačkoj stazi, uključujući opsežna uputstva.

Prva Praga Bohema na sajtuKliknite na sliku za još slika sa ovog mesta!

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana