Prvi ne kamufliran 992 S/T!

  • Roshu
  • 2023-10-19 15:00
  • 16
  • 0

Prvi ne kamufliran 992 S/T!

Do sada smo videli samo kamuflirane 992 S/T. Sve u crnoj boji sa zalepljenim detaljima. Sada, pozdravite prvi otkriveni 992 S/T.

Ovde nije izložen samo potpuno novi 992 S/T, već i specifikacija koja oduzima dah. Pažljivi posmatrač je odavno primetio da su felne ofarbane u belo, a boja je potpuno nova PTS boja Rubystar Neo. Kombinacija boja je već poznata iz 718 Bokster Style Edition. Bio je to prvi model na kome ste mogli da naručite Rubystar Neo boju.
Ekskluzivni model povodom godišnjice kombinuje snage 911 GT3 sa Touring paketom i 911 GT3 RS, nudeći jedinstven spoj agilnosti i dinamike vožnje. Kombinuje jak 4,0-litarski atmosferski bokser motor od 386 kW (525 KS) iz 911 GT3 RS sa blisko raspoređenim ručnim menjačem. Ovo je dopunjeno doslednim laganim dizajnom i podešavanjem vešanja optimizovanim za agilnost i rukovanje. Porsche 911 S/T je težak samo 1.380 kilograma (DIN težina praznog vozila, uključujući sve tečnosti), što ga čini najlakšim modelom generacije 992. Opcioni Heritage Design paket inspirisan je trkačkom verzijom 911 S iz kasnih 1960-ih i ranih 1970-ih.
Dizajn jubilarnog modela uključuje Porscheovu GT i stručnost u motosportu. Ovo se ogleda u njegovom posebno agilnom i dinamičnom ponašanju u vožnji, dizajniranom za maksimalnu zabavu na krivudavim seoskim putevima. Smanjenje obrtnih masa u motoru i točkovima i kočnicama obezbeđuje posebno dinamičan odziv. S/T odmah reaguje na komande vozača. Svaki pokret upravljanja, svaki dodir pedale gasa ili kočnice se izvršava odmah i precizno. Za razliku od 911 GT3 RS, fokus u razvoju 911 S/T nije bio na upotrebi na stazi već na vožnji javnim putevima.

Ime ukazuje da je novi 911 S/T naslednik posebno orijentisane na performanse verzije prve generacije 911. Od 1969. Porše je nudio specijalnu trkačku verziju 911 S. Interno, ova vozila su se zvala 911 ST. Kroz modifikacije šasije, točkova, motora i karoserije, ubrzanje, kočenje, vuča i prianjanje u krivinama su značajno poboljšani. Na ovim modelima nisu korišćeni veliki spojleri i druga aerodinamička pomagala. Novi 911 S/T hvata duh originalnog 911 S (ST) i prenosi ga na aktuelnu generaciju Porschea 911. Model povodom godišnjice kombinuje elemente 911 GT3 RS sa karoserijom 911 GT3 sa Touring paketom i dodaje specijalno razvijene lake komponente za 911 S/T. Rezultat je jedinstveno iskustvo vožnje u okviru 911 GT portfelja.

Prvi ne kamufliran 992 S/T!Kliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak