Razlikovanje originalnog Porsche 550 Spidera od replika

  • Roshu
  • 2024-04-08 19:00
  • 10
  • 0

Razlikovanje originalnog Porsche 550 Spidera od replika

Neki starinski automobili su toliko retki i skupi da se često prave replike. Ove replike su ponekad tako pedantno izrađene da je gotovo nemoguće pronaći razlike. U nekim slučajevima, čak i sa udaljenosti od 300 milja, očigledno je da nije original. Ali pazi. Replike takođe mogu koštati milione.

Porsche 550 je jedno od onih vozila gde verovatno ima isto toliko replika koliko i originala, ako ne i više. Fotograf ovog 550 Spider-a je već na svom mestu primetio da 9 od 10 vozila nisu originalna. I to je potpuno tačno. Svako ko želi da kupi originalni Porsche 550 Spider mora biti spreman da izdvoji između četiri i pet miliona dolara. A čak i ako ima novca, originali se retko prodaju. Nedavno je plavi 550 Spider otišao za 5,5 miliona američkih dolara holandskom kupcu. Iz tog razloga, brojni Porsche 550 Spideri su replicirani tokom proteklih decenija. Ali nemojte misliti da ga možete dobiti za 10.000 dolara, jer i oni mogu dostići milionske cene, posebno one dobre.

Možda se pitate koja je razlika između dobre i loše replike. Dobra replika se obično pravi koristeći originalne alate iz pedesetih. Najvažniji alat je, naravno, drveni okvir, preko kojeg se šasija zabija; to je tada bila norma. Ovom metodom, oblik se može prilično precizno replicirati. U slučaju loših replika, koriste se ili netačni okviri ili čak nema okvira. U ovom slučaju, razlike u ispravnom obliku mogu se brzo uočiti, pod pretpostavkom da znate ispravan oblik Porsche 550 Spider. Drugi načini da se prepozna replika su kroz usisnike za vazduh, dodatnu opremu kao što su retrovizori ili usisnike za vazduh koji su na pogrešnom mestu ili nepostojeći ili dodatni. Pored toga, original ima i vetrobran bez okvira. Međutim, u celoj priči postoji mala zamka. Originalna vozila su napravljena 50-ih i 60-ih godina kao čisti trkački automobili. Sasvim je moguće da je došlo do udubljenja, da je otpao retrovizor, da se razbio far ili da je polomljeno vetrobransko staklo. I često, oni nisu bili obnovljeni baš onako kako su bili prvobitno. To znači da su oštećeni delovi zamenjeni sličnim. Dakle, možda mislite da je to replika jer je, na primer, ceo branik ili kompletan zadnji kraj zamenjen i više nema originalni oblik. Kao što vidite, neverovatno je teško odrediti da li je replika replika, a original original. U ovom slučaju, najlakši način da potvrdite je da proverite broj šasije radi sigurnosti.

Razlikovanje originalnog Porsche 550 Spidera od replikaKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak


Glasaj odmah za spot dana