Raznovrsna obloga na GT2 RS

  • Roshu
  • 2023-08-15 20:00
  • 5
  • 0

Raznovrsna obloga na GT2 RS

Sviđalo se to nekome ili ne, o tome se raspravlja. Jedno je sigurno: to unosi neku preko potrebnu raznolikost monotonoj dnevnoj rutini uličnog saobraćaja. Malo boje ne može da škodi, a omot se uvek može ukloniti kasnije...

Ovaj impresivan komad primećen je u Pujalupu. Bio je parkiran na način koji je omogućio fotografu da mirno napravi živopisne fotografije. GT2 RS je nesumnjivo istaknuti automobil u seriji 911.

Prvobitno razvijen 1995. godine kako bi ispunio zahteve homologacije u motosportu, prvi 911 GT2 bio je zasnovan na tada dostupnom 911 Turbo. Sledeće generacije su usledile 2000. i 2007. Porsche je 2010. godine predstavio prvi Porsche 911 GT2 RS kao još snažniju varijantu koja je orijentisana na motorne sportove. Međutim, sva 911 GT2 vozila dele neke karakteristike: motore sa turbopunjačem sa značajno povećanom snagom, sportsko vešanje, kočnice visokih performansi i pogon na zadnje točkove umesto pogona na sva četiri točka.

U 991 GT2 RS, 3,8-litarski motor iz 911 Turbo obezbeđuje svoje mesto među motorima visokih performansi. Podsećanja radi, 3,8-litarski bokser motor, predstavljen 2009. godine, komprimira usisni vazduh preko dva turbopunjača promenljive geometrije (VTG turbopunjača). Porsche je bio prvi proizvođač koji je implementirao ovu tehnologiju u benzinski motor. Inženjeri u Porsche-u su sada razvili motor da proizvede neverovatnih 515 kW (700 KS) u odnosu na prvobitnu snagu od 368 kw (500 KS) - povećanje od 40 procenata sa istom zapreminom. Sa ovom snagom, novi Porsche 911 GT2 RS nadmašuje svog prethodnika sa 3,6-litarskim motorom za 59 kW (80 KS). Povećanje zapremine takođe doprinosi ogromnom obrtnom momentu od 750 Nm (plus 50 Nm).

Raznovrsna obloga na GT2 RSKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak