Retki zeleni GTO se pojavio u Rumuniji

  • Roshu
  • 2023-07-09 14:30
  • 4
  • 0

Retki zeleni GTO se pojavio u Rumuniji

Zelena nijansa GTO-a je retkost, kao i jedinstveni registarski broj koji nosi.

599 GTO pokreće snažan V12 motor od 6,0 litara koji generiše impresivnih 670 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 620 Nm. Sa ovim motorom, 599 GTO ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,35 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od preko 335 km/h. Ove performanse su poboljšane naprednim tehnologijama kao što su F1 Superfast menjač i elektronski kontrolisan diferencijal, koji pružaju izuzetno iskustvo vožnje.
Dizajn 599 GTO je pravo remek-delo estetike i aerodinamike. Svaka linija i krivina vozila dizajnirana je da optimizuje protok vazduha i stvori zadivljujući izgled. Karakterističan i agresivan eksterijer je upotpunjen posebnim aerodinamičkim elementima kao što su prednji razdelnik, bočni usisnici vazduha i veliki zadnji difuzor, koji povećavaju potisnu silu i poboljšavaju stabilnost pri velikim brzinama.

599 GTO ne samo da nudi impresivne performanse već i izuzetno iskustvo vožnje i rukovanje. Zahvaljujući naprednim tehnologijama kao što su magnetorheologičko vešanje i trkački ABS sistem, 599 GTO pruža preciznu i kontrolisanu dinamiku vožnje u svim situacijama. Svaki trenutak za volanom 599 GTO je užitak, jer vozilo agilno reaguje i na najmanji uticaj upravljača i nudi skoro savršen balans između udobnosti i sportskog karaktera.
Ferrari 599 GTO nije samo izvanredno vozilo u pogledu performansi i dizajna, već i izuzetno ekskluzivan i redak automobil. Proizvedeno je samo 599 jedinica, što je vozilu dalo jedinstven status i željenu kolekcionarsku vrednost. Svaki detalj u unutrašnjosti odiše majstorstvom i luksuzom, od najfinijih materijala do prilagođenih opcija koje odražavaju individualni ukus vlasnika. Ovaj poseban je posebno izvanredan jer je ofarban u retku britansku Racing Green boju. Samo nekoliko je obojeno u ovu nijansu. Unutrašnjost je u potpunosti završena crnom alkantarom.

Registarska tablica je takođe upadljiva. Što je niži broj švajcarskih registarskih tablica, to je skuplji. Dakle, može se pretpostaviti da bi dvocifrena tablica trebalo da bude prilično skupa – BE 50 je pre nekoliko godina prodata za 56.000 švajcarskih franaka. Međutim, njena vrednost je mogla biti mnogo veća. Trenutno najskuplja švajcarska registarska tablica je ZH 100, koja je nedavno prodata na aukciji po ceni od 226.000 franaka.

Kliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak