959 je superautomobil kojeg Porsche nije napravio da bi bio prelep, već su ga napravili zbog svojih impresivnih performansi. Porsche 959 je bio prekretnica u automobilskoj istoriji. To je i dalje jedan od najboljih superautomobila koji je ikad napravljen. Automobilski strastvenik iz Pariza je toliko veliki fan ovog automobila da on nema samo jedan, već pet komada 959. Tri od pet njegovih automobila je već primećeno.
Porsche Carrera GT i 918 Spyder su Porscheovi superautomobili u poslednjih petnaest godina. Kada se vratimo u osamdesete, u to vreme je 959 bio najbolji superautomobil. Mi i dalje ne znamo koliko je tačno Porsche narpavio primeraka, ali prema 959registry.org, napravljeno je ukupno 329 primeraka uključujući i prototipove. Sve o ovom automobilu je posebno. Porsche je koristio kevlar za karoseriju, a felne su napravljene od magnezijuma. Pored toga, 959 je prvi serijski automobil sa šesto-stepenim manuelnim menjačem. Primera radi, aktuelni 991 je prvi serijski automobil sa manuelnim sedmo-stepenim menjačem. Naglašena spoljašnost Porschea je iz razloga što automobilu treba aerodinamična karoserija da bi dostigao maksimalnu brzinu od 200 m/h, što je više od 320 km/h.
Tri primećena primerka Porsche 959 imaju posebnu priču. Poručeni su od strane jednog šeika iz Katara i napravljeni u Porsche Exclusive. Oni su napravili seriju od ukupno sedam automobila. Automobili su ofarbani u istu boju i unutra i spolja. Ukrasne linije po boku se mogu naći i u enterijeru. Pored ljubičastog i zlatnog, Porsche je takođe napravio narandžast i crveni primerak koji takođe mogu da se pronađu u Parizu. Sledeće slike smo pronašli na TeamSpeed.com