Viola Hong Kong SF90 Spider se pojavljuje u Londonu

  • Roshu
  • 2023-08-01 20:30
  • 4
  • 0

Viola Hong Kong SF90 Spider se pojavljuje u Londonu

SF90 Spider je izuzetan automobil sa zadivljujućim izgledom. Njegova Viola Hongkong boja je jedna od najlepših Ferarijevih ponuda, iako se nažalost ne bira dovoljno često.

Ovaj SF90 je prvi put debitovao na veb stranici. Podjednako je prekrasan i impresivan. SF90 Spider, koji je kabriolet verzija SF90 Stradale, predstavljen je tokom ekskluzivnog digitalnog događaja. Ovaj onlajn događaj omogućio je entuzijastima Ferrarija iz celog sveta da imaju ekskluzivni pregled inovativnih karakteristika automobila i detaljne informacije o njegovom razvoju.

Kao Ferrarijev prvi plug-in hibridni Spider za proizvodnju, SF90 Spider postavlja nova merila za performanse i inovacije, ne samo u okviru Ferrarijevog asortimana već i u celom sektoru sportskih automobila. Deli iste ekstremne specifikacije superautomobila i rekordne performanse kao i SF90 Stradale, ali dodaje još više užitka u vožnji i svestranosti uz najnoviju iteraciju Ferrarijeve arhitekture tvrdog krova na uvlačenje. Ovo čini SF90 Spider savršenim izborom za vlasnike koji traže vrhunac Ferrari tehnologije dok žele uzbuđenje vožnje sa otvorenim krovom.

Tvrdi krov na uvlačenje (RHT) je ponovo izabran zbog svoje sposobnosti da obezbedi optimalnu izolaciju buke i zaštitu od elemenata kada se podigne. Ostaje stabilan pri velikim brzinama, obezbeđujući izuzetan prostor i udobnost. RHT je kompaktan, jednostavan i lagan, što omogućava da se njime upravlja za samo 14 sekundi, čak i dok je automobil u pokretu. Ferrari RHT, koji je prvi put predstavljen na modelu 458 Spider 2011. godine i koji je prošao kroz stalna poboljšanja, zauzima samo 100 litara prostora, u poređenju sa 150-200 litara koji zahtevaju tradicionalni sistemi. Pored toga, njegova aluminijumska konstrukcija čini ga približno 40 kg lakšim od konvencionalnog tvrdog krova na uvlačenje. Kada se RHT spusti, podesivi električni zadnji prozor osigurava odličnu udobnost putnika, čak i pri velikim brzinama.

Slično SF90 Stradale, Ferrari SF90 Spider nudi opcioni paket specifikacija, nazvan Assetto Fiorano paket, za vlasnike koji žele da svoje performanse fokusirane na stazu dovedu do ekstrema. Ovaj paket uključuje ekskluzivne nadogradnje kao što su Multimatic amortizeri izvedeni iz Ferrari-jevog GT trkačkog iskustva i optimizovani za upotrebu na stazi. Takođe uključuje materijale visokih performansi poput ugljeničnih vlakana i titanijuma, smanjujući težinu automobila za 21 kg. Ostala poboljšanja uključuju zadnji spojler od karbonskih vlakana i gume Michelin Pilot Sport Cup 2 sa homologacijom na putu, dizajnirane da poboljšaju performanse na stazi u suvim uslovima, zahvaljujući mekšoj mešavini i manjem broju žlebova. Štaviše, paket Assetto Fiorano nudi opcionu dvobojnu boju koja dodatno naglašava trkački karakter automobila.

SF90 Spider predstavlja prvi za Ferrari proizvodne paukove sa svojom plug-in hibridnom arhitekturom. Integriše motor sa unutrašnjim sagorevanjem sa dva elektromotora na prednjoj strani, poznat kao RAC-e (regulator ugla zaokreta, električni) sistem, i jedan pozadi koji je izveden iz i nazvan po inovaciji Formule 1, MGUK (Motor Generator Unit , Kinetic). Sinergija između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotora omogućava SF90 Spider-u da oslobodi maksimalnu izlaznu snagu od 1.000 kW, postavljajući ga na vrhunac ne samo u okviru Ferrarijeve ponude drumskih automobila, već iu svojoj kategoriji.

Arhitektura pogona Ferrari SF90 Spider sastoji se od V8 turbo motora sa unutrašnjim sagorevanjem, 8-brzinskog DCT sa E-diff, RAC-e električne prednje osovine sa dva nezavisna elektromotora koji takođe obezbeđuju potpuno električni pogon, MGUK električni pogon motora koji se nalazi pozadi između motora i menjača, visokonaponske baterije i upravljačkog sistema elektromotora (invertor).

Pored impresivnih 780 cv (i specifične izlazne snage od 195 cv/l), V8 motor isporučuje 60 kv više od bilo kog prethodnog V8 turbo motora koji je razvio Ferrari. Postizanje ovog izvanrednog rezultata zahtevalo je od Ferrarijevih inženjera da potpuno redizajniraju usisne i izduvne sisteme. Kanali su sada horizontalno poravnati na visini glave motora da bi se poboljšala unutrašnja dinamika fluida. Sklop turbopunjača je postavljen niže, dok je izduvni vod viši. Ova racionalizacija ne samo da je snizila težište automobila, već je i smanjila njegovu ukupnu težinu korišćenjem Inconela za izduvnu granu umesto čelika.

Viola Hong Kong SF90 Spider se pojavljuje u LondonuKliknite na sliku za još od ovog spota!

Komentari na ovaj članak