Originalni Bugatti Veyron 16.4 je zauvek ikoničan u svojoj crno-crvenoj kombinaciji, toj nepogrešivoj kombinaciji koju svi znamo i volimo. Ali onaj koji ovde gledamo odstupa od tradicije na najbolji mogući način. Umesto klasične crne kao glavne boje karoserije, ovaj Veyron nosi duboku, tamnosmeđu boju koja zaista oživljava na sunčevoj svetlosti. To je suptilna promena, ali ona koja mu daje veoma drugačiji karakter. Sekundarna boja je bogata, duboka narandžasta pomešana sa crvenim tonovima, što stvara upečatljiv i jedinstven izgled koji se ističe čak i među ostalim Vejronima.
Za mene je Veyjron i dalje jedan od najseksipilnijih automobila koji su izašli iz ranih 2000-ih, mašina toliko ispred svega drugog u to vreme da se i danas oseća posebno. Mislim, samo razmislite o tome: 1.001 KS. Takav broj nije bio samo redak tada, već je bio praktično nečuven za proizvodni automobil. Danas imate automobile od 1.000 KS levo i desno, bilo da su u pitanju hiperautomobili ili vrhunska električna vozila. A ako zakoračite u svet tjuninga, sa imenima kao što su Underground Racing, 9FF, ili čak neki ozbiljno napravljeni Nissan R35 GT-R, 2.000+ KS je sasvim dostižno, a u nekim slučajevima, samo početna tačka.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!
Ali čak i sa svim ludim brojkama koje danas vidimo, i dalje postoji nešto apsolutno zapanjujuće u vezi sa Veyronovim W16 motorom, ne samo šesnaestocilindričnim motorom, već i onim sa četiri turbopunjača. Ta postavka je bila divlja tada i, iskreno, i danas jeste. To je mehaničko ludilo na najbolji mogući način.
Sada, ovaj konkretni Veyron nam nije nov. Nije samo nedavno primećen prvi put, zapravo, prvo viđenje koje imamo o njemu datira iz 2018. godine. I to ne u Ženevi, odakle je prvobitno, već čak do Svetog Stefana, u Crnoj Gori. To je otprilike 1.500 kilometara od Ženeve. Da li ga je vlasnik zaista vozio celim putem ili ga je transportovao samo da bi uživao u njemu tamo, ne znamo sa sigurnošću. Ali u svakom slučaju, zaista je sjajno videti ovaj Veyron da se još uvek vozi, posebno imajući u vidu da je prošlo sedam godina od njegovog poslednjeg dokumentovanog pojavljivanja.
Kliknite na sliku za još od ovog spota!