Iako nikad neće biti pravi GT, KTM je ipak dodao oznaku GT svom modelu X-Bow. Nije čudo, zato što je ovaj model na neki način udobniji od obične verzije. Ovo je ipak relativna stvar jer vi nikada nećete moći imati krov iznad glave i nikad nećete imati udobna sedišta. Ovaj automobil ima svetsku premijeru u Ženevi i nama treba neko vreme da se naviknemo na dizajn!
Viša šoferšajbna izgleda prilično jedinstveno. Nova vrata, kojima je rešen glavni problem običnog X-Bowa koji nije imao vrata. Ovo je logičan korak u evoluciji ovog modela. Prozori umanjuju prvobidnu ideju X-Bowa da to bude pravi lagani trkački automobil, ali je sada automobil mnogo ugodniji i pristupačniji. Sada možete da vozite automobil bez zaštitne kacije i to je definitivno velika prednost. Pod haubom se nalazi dvolitarski TFSI motor iz Audija. Automobil je brz, ali ne preterano. Ono što ga izdvaja od ostalih je njegov način vožnje i jedinstveni izgled.